آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

روش های جالب پتینه برای تغییر طراحی دکوراسیون اتاق

توصیه های جالب پتینه برای تغییر دکوراسیون دیوار:


لازم نیست حتما فرد حرفه‌ای باشید. با آموختن پنج نکته ساده می‌توانید طراحی دکوراسیون زیبا برای دیوار تان بسازید.

دیوارهاازجمله موثرترین بخش‌های دکوراسیون منزلند. زیرا که پینک دیوارها اثر بسزایی در ریخت منزل و روحیه حاضرین آن دارند. بااین حال آسیب‌پذیرترین سطوح خانه نیز به حساب می ایند چون اتصال تابلوها ساعت ها برخورد ابزار منزل باعث صدمه دیدن آنها می‌شود.

لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید. با آموختن چند تکنیک ساده می‌توانید این عیوب را رفع کنید. علاوه بر این گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه‌های زیاد شوید و وسایل خانه‌تان را تعویض کنید. حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می‌توانید تغییرات باور نکردنی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

1 - تکنیک پتینه با اسفنج :
این تکنیک یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین روش‌های ایجاد طرح روی دیوارهاست. ابتدا زمینه دیوار را رنگ‌آمیزی کنید و سپس یک تکه اسفنج را به رنگ آغشته کرده و به صورت ضربه‌ای به دیوار بزنید. توجه داشته باشید که ابتدا اضافه‌های رنگ را توسط روزنامه بگیرید و سپس اقدام به رنگ‌آمیزی کنید.

2 - تکنیک پتینه با پارچه :
این شیوه نسبت به روش اسفنج، وقت بیشتری از شما می‌گیرد. برای پیاده کردن این تکنیک شما باید تعداد زیادی تکه پارچه تهیه کنید و هر بار یکی از آنها را مچاله کرده و به مقداری رنگ آغشته کنید. سپس به حالت ضربه‌ای روی دیوار بزنید.
البته جور دیگری هم می‌توانید از تکنیک پارچه استفاده کنید. به این ترتیب که مستطیلی به عرض 15 سانتی‌متر و طول 20 سانتی‌متر از پارچه‌ای ببرید. در حالی که با دست 2 سر پارچه را گرفته‌اید آنها را خلاف جهت هم بپیچانید. لوله پارچه را به رنگ آغشته کنید و مانند یک وردنه روی دیوار بکشید. هر بار که پارچه باز شد، این کار را تکرار کنید.

3 -‌ تکنیک بافتدار کردن دیوار در پتینه :
در بافت‌دار کردن دیوار روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله ترکیب پودر مل، روغن الیف، آب و رنگ روغنی ساختمان برای بدست آوردن خمیری نسبتا شل تا در بافت دار کردن دیوار استفاده شود. البته می‌توانید مقدار آب و پودر مل را برای رسیدن به غلظت دلخواه تغییر دهید.

4 ‌- تکنیک رنگ‌برداری :
این تکنیک هم توسط پارچه اجرا می‌شود. اما با این تفاوت که این بار پارچه رنگ اضافی روی دیوار را به خود جذب می‌کنند. ابتدا دیوار مورد نظر را آماده کرده و رنگی را با قلم مو به صورت نیمه رقیق بر روی دیوار بکشید. حالا یک دستمال نخی زبر را که به صورت مچاله در آورده‌اید را به دیوار خیس به صورت ضربه‌ای بزنید. به این ترتیب رنگ از روی دیوار برداشته شد و همزمان با انتقال رنگ، نقش مچاله شده پارچه روی دیوار باقی می‌ماند.

5 - تکنیک راه راه کردن دیوار در پتینه :
این روش بیشتر مناسب اتاق‌های خواب است. البته باید توجه داشت که نباید باعث شلوغ به‌نظر رسیدن اتاق شد. برای مثال می‌توان از این روش تنها برای دیوار سمت تختخواب استفاده کرد. ابتدا نقطه وسط دیوار را پیدا کنید سپس 5/7 سانتی‌متر از هر سمت این نقطه به اطراف حرکت کنید. بدین ترتیب اولین نوار 15 سانتی‌متری ایجاد خواهد شد. به همین طریق تمام دیوار را به نوارهای 15 سانتی‌متری تقسیم کنید.
با استفاده از شاقول خطوط را ترسیم کنید یا از نقطه‌چین‌های بزرگ استفاده کنید و تا پایین دیوار بکشید. سپس با چسب نواری کاغذی یک طرف خطوط علامت‌گذاری شده را بپوشانید به طوری که چسب داخل نوارهایی که باید بمانند چسبانده شود. در نهایت به صورت یکی در میان این قسمت‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. شما می‌توانید الگوهایی را نیز به شکل دایره یا مثلث از مقوا جدا کنید و بین این خطوط قرار دهید. البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید داخل این الگو‌ها را رنگ کنید باید طوری آنها را طراحی کنید که وسطشان خالی باشد.
 
در تمام روش‌‌های فوق هم‌خوانی رنگ‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین، هنگام رنگ کردن نکات زیر را رعایت کنید :
_  در تکنیک رنگ‌برداری سرعت عمل مهم‌ترین مساله است، زیرا ممکن است لایه رنگ به سرعت خشک شود و رنگ‌برداری آن به سرعت انجام گیرد. در این صورت می‌توانید ابزار را به کمی تینر روغنی آغشته کنید و به سطح رنگ بمالید. پس از آن‌که ابزارتان (پارچه، کیسه پلاستیکی و...) به رنگ آغشته شد آن را با ابزار دیگری عوض کنید.

  • امیر امیر

دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا در آخرین زمان‏


هزینه ی بلیت چارتر در تایم های مختلف و باتوجه به شرایط چارتر کننده دگرگون می شود

 

 قصد داریم برای کسانی پیام بدهیم که چه به طور عمد و چه غیر عمد، زیاد دیر قصد به خرید بلیت هواپیما می گیرند. اگر از این دسته فراد نیستید زیاد به خویش ننازید. شاید همین سفر آینده تان بی اگاهی پیش بیاید و لازم باشد خیلی سریع بلیت پرواز بخرید. در بیشتر مواقع نمی توانید بلیتی را با قیمت رسمی پیدا کنید؛ چه انتظاری دارید، وقتی یک روز قبل از سفر برای خرید بلیت اقدام می کنید، طبیعی است که به راحتی نمی توانید بلیت بخرید. پس باید بروید سراغ بلیت های چارتری؛ بلیت هایی که به بلیت های ارزان قیمت شهره هستند.

 اما گاهی این حرف درست است و گاهی هم نه. می خواهیم امروز به بلیت های چارتر بپردازیم. اینکه اصلا به چه نوع بلیتی می گویند چارتر، چطور باید این بلیت ها را خرید، خرید یک بلیت چارتر در چه روزی یا چه ساعتی راحت تر است و ...

خرید بلیت های چارتر لم دارد. باید چند بار از آنها خرید کنید تا بالاخره دست تان بیاید که بهترین لحظات خرید بلیت هواپیما چه زمانی است یا اصلا باید از کدام سایت خرید کرد و چه سایت هایی را کنار گذاشت.فقط به یکی از این لم ها اشاره کنیم تا ببینید حرفه ای های عرصه خلید بلیت چارتر به چه چیزهایی توجه نمی کنند. همین را داشته باید که فقط تا دو ساعت قبل از پرواز می توانید بلیت بخرید و یک ثانیه دیر کنید، مثل دو هفته پیش که یکی از اعضای سرویس راهنمای بازار، بلیت ارزان قیمت خود را از دست داد، ناکام می مانید. بقیه این داستان را در گزارش ما از بازار بلیت چارتر هواپیما بخوانید.

چارتر را به بلیت می گویند یا هواپیما؟
بلیت چارتر توسط بعضی از شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی فروخته می شود. بعضی از آژانس های مسافرتی سالانه یا برای مدتی معین تمام یا بخشی از صندلی های بعضی مسیرهای هوایی را از شرکت های هواپیمایی اجاره می کنند و بلیت این پروازها را به مسافران آن مسیرها می فروشند.

در این حالت به این آژانس ها «چارترکننده» می گویند و به شرکت هواپیمایی (ایرلاینی) که تمام یا بخشی از صندلی های پروازش را اجاره می دهد، «چارتر شونده» می گویند. در این شرایط، بلیت را مستقیم از هواپیمایی نمی خرید، بلکه از آژانس چارتر کننده خریداری می کنید و بهای بلیت چارتر را هم نه شرکت هواپیمایی، بلکه آژانس چارتر کننده تعیین می کند.

گروهی از مسافران هوایی که به بلیت چارتر نیاز دارند
در روزها و تعطیلات عادی، معمولا مسافران، تکراری هستند. مثلا افرادی هستند که همیشه اول هفته برای کار خود به شهرستان های بزرگ می روند و چهارشنبه شب یا پنجشنبه وقتی کارشان تمام می شود به شهرستان محل زندگی خانواده خود باز می گردند. آنها مسافران همیشگی ایرلاین ها هستند. این افراد در رفت و آمد خود خیلی به مناسبت ها و تعطیلات نگاه نمی کنند.

 بنابراین تعداد سفرهای هوایی در هفته ها و روزهای عادی سال، تعداد مشخصی است اما وقتی تعطیلاتی سر می رسد و مسافران زیاد می شوند، گاهی مواقع تعداد پروازها به اندازه تعداد مسافران نیست. بنابراین کمبود بلیت پیش می آید. آژانس های گردشگری هوشیاری به خرج می دهند و بلیت های ایرلاین ها را از قبل اجاره می کنند و به مسافرانی که تازه می خواهند دو سه روز قبل از سفر خود، بلیت بخرند، می فروشند.

ایامی که بلیت گران می شود
بهای بلیت چارتر در زمان های متفاوت و بسته به شرایط چارتر کننده تغییر می کند. بعضی از مسیرهای پروازی در مناسبت ها و مقاطع زمانی خاص مثلا عید نوروز یا فصل تابستان پرتردد می شوند. نکته مهمی که درباره بلیت چارتر باید بدانید این است که فرقی نمی کند در کدام مقطع از تقویم گردشگری باشید، تحت هر شرایطی اگر پرواز چارتر خالی بماند، هزینه خالی بودن پرواز را آژانس چارتر کننده متحمل خواهد شد.

به همین دلیل هم در شرایط زمانی متفاوت، بهای چارتر تغییر می کند. گاهی اوقات هر چه به زمان پرواز نزدیک تر بوشیم، بهای بلیت چارتر پایین تر می آید. بعدا برای تان توضیح خواهیم داد که چگونه یک بلیت چارتر را با بهترین قیمت ممکن بخرید.

بلیت های چارتر, قیمت بلیت چارتر

تورهای لحظه آخری نسبت به زمان عادی قیمت پایین تری دارند


قیمت بلیت چارتر ساعت به ساعت فرق دارد
مزیت بزرگ بلیت چارتر در متغیر بودن بهای بلیت است. آژانس ها مجبورند برای به دست آوردن هزینه های چارترشان، به هر ترتیب که شده بلیت های شان را بفروشند، به همین دلیل گاهی می توانید در فصل های کم سفر، بلیت هایی با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. مثلا در اسفند ماه که بیشتر مردم مشغول تدارک دیدن برای سال جدید و تمیزکاری و خریدهای عید نوروزند، یکی از بهترین زمان ها برای بلیت چارتر کیش است. در عوض اگر تا شب عید نوروز یا شب هر تعطیلی دست دست کنید، باید بلیت چارتر را به قیمت بالایی بخرید؛ قیمتی که گاهی مواقع از قیمت رسمی آن مسیر پروازی هم بیشتر است.

تور لحظه آخری یعنی چه؟
تورهای لحظه آخری نسبت به زمان عادی قیمت پایین تری دارند. آژانسی که پرواز یا هتل را چارتر کرده است، نمی خواهد تحت هیچ شرایطی صندلی های هواپیما یا اتاق های هتلی که اجاره کرده خالی بماند، بنابراین به اصطلاح قیمت را پایین می آورد تا مشتری ترغیب شود تور را بخرد. اتفاقا این یک معامله برد – برد است، هم چارتر کننده ضرر نمی کند و هم این که مسافر، بلیت چارتر یا تور را با هزینه بسیار مناسب پیدا می کند.

دو عیب بزرگ بلیت چارتر
برخلاف بلیت سیستمی، شما نمی توانید بلیت چارتر را به راحتی استرداد کنید یا تاریخ آن را تغییر دهید. در پروازهای چارتر یا امکان برگرداندن بلیت را ندارید یا اگر در بعضی شرایط این امکان را داشته باشید که بلیت چارتر را پس بدهید، میزان جریمه لغو کردن بلیت بسیار بالا است و گاهی معادل هزینه خود بلیت تمام می شود. یعنی مثلا اگر به هر دلیلی بلیت چارتر را لغو کنید، ممکن است آژانس تمامی پولی را که برای بلیت پرداخته اید، برای خودش نگه دارد.

دیگر این که درست است شما از آژانس، بلیت چارتر می خرید اما اگر مشکلی در پروازتان به وجود بیاید، مثلا اگر پروازتان تاخیر داشته باشد، بارتان گم شود، پروازتان لغو شود و ... مسئولیت این مشکلات بر عهده شرکت های هواپیمایی است و آژانس چارتر کننده به شما خدمات خاصی نمی دهد.

  • امیر امیر

کوله مسافرتی باید شامل چه ابزاری باشد؟

کاملا صحیح می باشد قرار است چند وقتی که سفر می‌روید از محدوده های زندگی روزانه ازاد

  • امیر امیر

بعضی از ویژه ترین خصوصیات تصویربیانی

برخی از ویژه ترین خصوصیات اینفوگرافیک عبارتند از:

تصویربیانی ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگرانی به صورت تصویری ازاطلاعات می باشند. این عکس ها در مکان هایی که لازم به روشن کردن مطلب به صورت آنی است   استفاده می شوند

اینفوگرافیک یا گرافیک‌ اطلاع رسان نمایشگر تصویری اطلاعات و داده‌ها است. در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، اینفوگرافیک مورد استفاده بسیار مناسبی دارد. استفاده از اینفوگرافیک باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد با قیمت طراحی اینفوگرافیک مناسب. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینفوگرافیک عبارتند از:

طراحی و ساخت اینفوگرافیک= سهولت ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = سرعت بالای ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = جذاب و جالب بودن برای مخاطب

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = عدم خستگی مخاطب

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک = ارائه اطلاعات زیاد در زمان اندک

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان نمایش سریع، واضح و زیبای ایده‌های پیچیده

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان برقراری آسان ارتباط بین اجزای ارائه شده موضوع

  • امیر امیر

 مچ اوراق شرکتی به چه گونه تعریف می شود ؟


به مجموعه ای از تقاضا طراحی ست اداری  یا سفارش ساخت ست اداری یا اوراقی که در کارهای پرسنلی یک کمپانی جهت کارهای رسمی یا غیر رسمی، استفاده می گردد، ست اداری یا طراحی ست اداری گویند . باتوجه به دلیل سفارش طراحی ست اداری زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه  بیشتر آن برند، خوبتر می باشد این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند سفارش ساخت ست اداری، بهمین دلیل به طراحی ست اداری اصطلاحا "ست اداری" گفته می شود. طراحی ست اداری معمولا شامل :

    سربرگ یا letter head (جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی)

    کارت ویزیت یا business card (جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان)

    پاکت نامه یا envelope (جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و ...)

    یادداشت ها یا note (جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید)

  • امیر امیر

سه جاذبه گردشگری ملت سوئیس که می بایست دید

تور ملت سوئیس : ملت سوئیس با کوه های آلپ, تایمر و شاکلت شناخته میشود.دولت سوئیس به عنوان منطقه ای برای تمامی طبع شناخته میشود.منطقه ریویرا, محلی برای چشمه های معدنی پر زرق و برق است.در کنار این دریاچه میتوانید لحظات آرامش بخشی داشته باشید.از سوی دیگر شهر کوچک اینتر لاکن به عنوان پایتخت ماجراجویی شناخته میشود.سیستم حمل و نقل در کشور سوئیس به منظور جابجایی آسان و راحت طراحی شده است.شما میتوانید با استفاد از این سیستم به آسانی در عرض چند ساعت, از یک گوشه کشور به گوشه دیگر سفر کنید.تابستان بهترین زمان برای مسافرت و بازدید از سوئیس است.در این فصل نمیتوان توقع تور ارزان سوئیس را داشت.در صورتی که توانایی و شرایط بالا رفتن از قله های آلپ را داشته باشید, مطمئنا از آن لذت خواهید برد.در صورتی که علاقه ای به ارتفاع و یا کوهنوردی ندارید میتوانید با استراحت در دریاچه های دیدنی این کشور از آفتاب لذت ببرید.تور سوئیس از جمله تورهای پر طرفدار در میان گردشگران دنیا میباشد.در ادامه به معرفی 8 جاذبه گردشگری سوئیس میپردازیم.

8. لذت روی یک دریاچه

آب تمیز و روشن دریاچه تاثیر بسیاری در زیبایی منطره دارد.درجه حرارت آب در تابستان به بالای 20 درجه سانتیگراد میرسد و در مناطق مختلف ساحل مکان هایی برای شنا تهیه شده است که میتواند تجربه ای لذت بخش باشد.هچنین میتوانید با تهیه یک قایق پدالی به گشت و گذار در دریاچه بپردازید و مناظر دیدنی آن در کنار خانواده لذت ببرید.دریاچه زوریخ از میان شهر زوریخ عبور میکند.این موضوع موقعیت این را فراهم میکند تا شما بتوانید از روی دریاچه چشم اندازی متفاوت و زیبا از شهر زوریخ را تماشا کنید.

7. ملاقات با فردی مرکوری

تور سوئیس,تور ارازان سوئیس,تور ارزان و لحظه آخری سوئیس

مونترو به عنوان پایتخت جاز سوئیس شناخته میشود.شما میتوانید با قرار گرفتن در مسیر دریاچه ژنو, در تمام مسیر از منظره زیبای کوه های آلپ فرانسه لذت ببرید. تور سوئیس  این دریاچه در کنار شهر ژنو و در دو کشور سوئیس و فرانسه قرار دارد.هر ساله در ماه جولای شهر مونترو میزبان یک جشنواره جاز در کنار دریاچه ژنو میباشد. در طول این جشنواره کنسرتهای بزرگی وجود دارد که شما باید برای ورود به هرکدام هزینه بلیط را پرداخت کنید اما شما میتوانید از بخش های دیگر این جشنواره به صورت رایگان لذت ببرید.در این جشنواره شما میتوانید ترکیبی نا متعارف از بازارها, دکه های مواد غذایی و موسیقی را میتوانید مشاهده کنید.فردی مرکوری از جمله خوانندگانی بود که دفعات زیادی در این جشنواره حضور داشت.تندیسی از مرکوری در مونترو سوئیس برای تکریم و بزرگداشت او برپا شد که از جاذبه های گردشگری این شهر میباشد.

6. قله ماترهورن

یکی از مرتفع ترین کوهها در سوئیس, کوه ماترهورن میباشد.این کوه که در آلپ پنینی واقع شده است, ارتفاعی نزدیک به ۴۴۷۸ متر دارد.این کوه که از سمت شمال در شهر زرمات واقع شده است.چنانچه برنامه تور سوئیس شما در تابستان بود, از جشنواره غذای سوئیس حتما دیدن کنید.یکی از مواد غدایی سنتی و شناخته شده سوئیس, فند است.در شهر زرمات میتوانید با سوار شدن بر تراموای برقی از دیدن منطقه ای با نام بهشت یخچال های طبیعی لذت ببرید و لحضاتی خاص را در سغر خود تجربه کنید.با توجه به ارتفاع این شهر و وجود ارتفاعات, امکان وجود تفریحات برفی مانند اسکی و اسنوبرد در شهر زرمارت در تمام طول سال وجود دارد.در صورتی که در فصل تابستان به این شهر سفر کنید میتوانید از دوچرخه سواری کوهستان در ارتفاعات پایین کوه ماترهون لذت ببرید.

 

 

  • امیر امیر


خطرناک‌ترین جزیره کره خاکی درچه نقطه ای است ؟


جزیره به اسم «ماهو» که درمنطقه ی «سنت مارتین» کشورهلند واقع شده است، خطرناک‌ترین ساحل جهان را داراست و به خاطر زیبایی و جاذبه های خاصش، مورد نظر جهان گردان است. ساحلی که نه به خاطر زیبایی ساحلی بلکه به دلیل واقع شدنش در کنار فرودگاه بین‌المللی پرنسس جولیانا در بین توریست‌ها بسیار معروف شده است.

 

گردشگرانی که گذرشان به این ساحل می افتد، می بینند که هواپیما درست از ده متری بالای سرشان عبور می‌کند و احتمالا تصویرهایی از جزیره سریال لاست را برایشان تداعی می کند! همین ویژگی باعث شده که توریست‌های زیادی به این ساحل که در جزایر آنتیل هلند در دریای کارائیب واقع شده وارد شوند.

 

 

خطرناک‌ترین ساحل دنیا کجاست؟

 

 

دلیل ساخته شدن فرودگاه در نزدیکی این ساحل آن است که زمین قسمت شرقی‌ جزیره سنت مارتین تپه مانند و نا هموار است، به همین دلیل چاره ای جز ساخت فرودگاه در در قسمت غربی جزیره نبود. اما این اتفاق خیلی هم بد تمام نشد چون هواپیما‌ها مجبورند از قسمت غربی جزیره‌ با ارتفاع 10 تا 20 متر از روی ساحل عبور کنند و منحصر به فردترین تفریح ترسناک دنیا را برای گردشگران عشق هواپیما فراهم آورند!

 

فرودگاه پرنسس جولیانا آنقدر به ساحل نزدیک است که تابلوی پرواز آن به راحتی از داخل رستوران های ساحلی دیده می شود و مردم تمام مکالمات برج مراقبت و خلبان ها را از رادیوی محلی می شنوند.

اگرچه ویژگی‌های این ساحل، بسیار جذاب است، اما نباید از تابلو‌های «خطر مرگ» که در نقاط مختلف ساحل «ماهو» نصب شده اند غافل شد، زیرا باند فرودگاه بین‌المللی «جولیانا» که در جوار ساحل بنا شده، فقط 2180 متر است و هواپیماها مجبور هستند برای برخاستن از آن بیشتر از حد به ساحل نزدیک شوند، بنابراین با پرواز هواپیما و صدای گوشخراش آن، بی‌باک‌ترین گردشگر نیز به وحشت می‌افتد. مهم ترین خطر این ساحل آن است که خیلی از گردشگران با شدت بادی که از برخاستن هواپیما ایجاد می شود، از ساحل به داخل آب کشیده می شوند یا در آب دچار یک پیشروی غیر عادی و خودناخواسته خواهند شد که ممکن است باعث مرگ افراد شود. به همین دلیل، مسئولان فرودگاه مدام در حال تذکر دادن به گردشگران بی دقت هستند.

 

 

خطرناک‌ترین ساحل دنیا کجاست؟

 

 

این ساحل با شن سفید پوشیده شده و به دلیل فرسایش بادی ناشی از برخاستن هواپیماها، فاقد پوشش گیاهی است. دریاچه هم به دلیل شرایط جوی خاصی که به منطقه حاکم است، امواج بلند اقیانوسی دارد که به گردشگران فرصت خوبی برای موج سواری و اسکیم بوردر می دهد.

 

این ساحل در سال 2008 مورد هجوم طوفان omar قرار گرفت و بخش مهمی از تاسیسات تفریحی آن تخریب شد. یک سال بعد، در حالی که این تفرجگاه ها دوباره بازسازی شده بودند، طوفان دیگری آمد که باز نواحی دیگری از ساحل را تخریب کرد. در حال حاضر بعضی از قسمت های این ساحل هنوز در حال بازسازی هستند.

  • امیر امیر

 پاکت نامه در طراحی ست اداری خود چگونه توضیح داده می شود ودر آن چه تذکراتی می بایست مورد توجه قرارگیرد

درمقدمه به تعریف پاکت نامه در طراحی ست اداری می پردازیم

اندازه پاکت نامه در طراحی ست اداری معمولاً متناسب با اندازه سربرگ (A4) تعیین می گردد. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

یا سفارش ساخت ست اداری ابعاد پاکت مورد نظر در حالت بسته شده، یک سوم ابعاد سربرگ به اضافه ی شش میلیمتر (پهنا و بلندا) باشد.

پاکت نامه در طراحی ست اداری نیز دارای نشانه و عنوان است و درج نشانی بر روی آن الزامی است. محل قرارگیری نشانه و عنوان معمولاً در نیمه ی سمت چپ و بالاست در سفارش ساخت ست اداری. نشانی نیز قاعدتاً در پایین سمت چپ قید می شود. چیدمان عناصر موجود در پاکت نامه بیشتر در حالت افقی انجام می گیرد.

  • امیر امیر