آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: راهنمای انتخاب مدلهای شیک مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری,خرید مبلمان اداریطراحی و چیدمان مبلمان اداری در دفاتر کار یکی از مهمترین عوامل در مطرح کردن نام شرکت و نشان دادن اعتبار است.امروزه شرکت های بزرگ دنیا تلاش می کنند با سفارش و خرید مبلمان اداری خاص و آنتیک نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب کنند.

مبلمان اداری

قبل از خرید مبلمان طرح و مفهوم کلی دیزاین محل کار تعیین می شود. در مرحله بعد متناسب با طرح کلی اقدام به خرید مبلمان و لوازم دفتر کار می کنیم.مبلمان مدرن یا کلاسیک, رنگ مبلمان, طرح و جنس مبلمان از مهمترین عواملی است که در خرید انواع مبلمان اداری باید لحاظ شود.

مبلمان اداری

انواع صندلی های اداری از صندلی های مدیریتی شیک و مجلل گرفته تا صندلی کارمندی ساده و راحت می توانند با ظرافت انتخاب شوند و سهم زیادی در زیبایی محل کار داشته باشند. همچنین انواع میز اداری از میز های خاص مدیریتی گرفته تا میز کنفرانس و میز کارمندی و کانتر ها به دلیل در معرض دید بیشتر بودن بسیار اهمیت دارند. در بسیاری از ادارات میز پذیرش به عنوان اولین المان قابل رویت در دفتر بسیار حائز اهمیت است.

مبلمان اداری

پس از خرید میز و صندلی اداری به سراغ دیگر ملزومات اداری و وسایل و لوازم جانبی بروید. در این مرحله می توانید بر اساس رنگ و نقش و طراحی های اقلام موجود پیرامون خرید لوازم و تزیینات اداری تصمیم بگیرید.

مبلمان اداری مبلمان اداری

 

منبع: راهنمای خرید انواع مبلمان اداری

  • امیر امیر

عنوان: جرثقیلی که تبدیل به هتل لوکس شد!

دوغ یکی از نوشیدنی های طبیعی و سالم است که مصرف آن به جای نوشیدنی های دیگر توصیه شده است دو سوم بدنه هر فرد از آب تشکیل شده است پزشکان در مصرف روزانه 8 لیوان آب تاکید فراوان کرده اند.نوشیدنی سالم و مفیدی که تأمین کننده بخشی از نیاز روزانه به کلسیم و حاوی ویتامین های گروه B است.
غذاهای فراویژه‌ای نظیر دوغ و کفیر در ترشح سروتونین و بهبود خواب نقش موثری دارند.

 محصولات تخمیری مانند دوغ که در ایران وجود دارد، جزو گروه بزرگ‌تری از موادغذایی هستند که به آنها مواد غذایی «فراویژه» می‌گویند. وجود باکتری‌های زنده در موادغذایی تخمیری دلیل عمده تفاوت این نوشیدنی‌ها با سایر موادغذایی است این باکتری‌ها باعث تنظیم فلور طبیعی روده (یعنی باکتری‌های طبیعی روده) می‌شوند و در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیرگذار هستند. از نظر علم تغذیه، افراد مبتلا به اسهال می‌توانند از دوغ، ماست و کشک استفاده کنند زیرا بررسی‌ها نشان داده‌اند مصرف این موادغذایی هنگام بروز مشکلات گوارشی مانند اسهال بسیار موثر خواهد بود.

دوغ و خواص فوق العاده آن البته باکتری‌های موجود در دوغ یا کفیر به دلیل بهبود عملکرد دستگاه گوارش، نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن دارند. در ضمن، مصرف این‌گونه نوشیدنی‌ها (دوغ و کفیر) ساعت خواب افرادی که اختلال خواب دارند را تنظیم می‌کند. به‌علاوه، غذاهای فراویژه‌ای نظیر دوغ و کفیر در ترشح سروتونین نقش موثری دارند بنابراین مصرف آنها باعث رفع افسردگی و خواب راحت‌تر در شب می‌شود.

پس بهتر است که افراد دوغ و کفیر را در برنامه غذایی روزانه‌شان بگنجانند. جالب است بدانید که این نوشیدنی‌ها اختلالات فکری مانند حواس‌پرتی را هم برطرف می‌کنند پس گنجاندن آنها در برنامه غذایی سالمندان یک عادت غذایی مناسب است. البته فراموش نکنید که دوغ، اسیدی است بنابراین افرادی که مبتلا به ورم معده یا زخم اثنی‌عشر هستند، باید مصرف آن را محدود کنند. حتی مصرف بیش‌ازحد این نوشیدنی‌ها باعث تشدید ناراحتی معده‌ می‌شود و برای افراد مبتلا به ورم معده یا زخم اثنی‌عشر حاد، منع مصرف دارد.

  • امیر امیر

عنوان: خوراکی‌هایی برای زیبایی!!

 صدا دادن زانوها در صورتی که با درد همراه نباشد در اغلب اوقات، ناشی از کریپتاسیون (ترکیدن حباب‌های گازی) است. اما آیا این صداها در آینده می‌تواند خطرساز باشد؟ تونی گنتیل‌کور، متخصص و مدیر موسسه ورزشی کِرسی در ماساچوست می‌گوید که صدای کریپتاسیون کاملا ترسناک به نظر می‌رسد، اما آن گازها – اکسیژن، نیتروژن و دی اکسید کربن – بخشی از مایع سینوویال یا مفصلی هستند. این مایع در واقع یک روان‌ساز طبیعی مفاصل است. بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

صدای زانو همچنین ممکن است که به یک دلیل بی‌خطر دیگر نیز پیش بیاید: تاندون‌ها ممکن است پس از خارج شدن از محل ابتدایی خود دوباره به همان‌جا برگردند که این فرآیند صدادار است.
اما چه زمانی صدا دادن زانو خطرناک است؟

زمانی که صدای آن همراه با درد باشد. دکتر گنتیل‌کور می‌گوید: «برخی هنگام چمباتمه زدن، زانوهایشان را بیش از حد جلو می‌آورند. این کار باعث آمدن فشار زیادی به مفاصلشان می‌شود. این کار در طول زمان باعث خرده شدن غضروف و از دست رفتن نرمی آن می‌شود که در دراز مدت می‌تواند منجر به تولید صدا در زانوها شود.
بدترین حالت چیست؟

ممکن است غضروف هلالی زانوهایتان پاره شود. اگر زانوهایتان درد می‌کند، بنابراین بهتر است به یک پزشک مراجعه کنید. این امکان وجود دارد که پزشک از شما بخواهد برای چند هفته تمرین کردن را کنار بگذارید تا ورم زانوهایتان بخوابد.

  • امیر امیر

عنوان: برای خواب راحت چه بخوریم ؟؟؟

 زندگی دوقلوهای همسان همیشه با مشکلاتی مثل اشتباه گرفتنشان با هم همراه است؛ مشکلاتی که گاه خنده‌دار و گاه آزاردهنده است؛ دو زوج دوقلوی چینی به همین خاطر تن به جراحی پلاستیک داده‌اند.ماجراهای مربوط به دوقلوها همیشه جذاب بوده و سوژه بسیاری از فیلم ها شده است.
برای دوقلوها هم این شباهت خاطرات تلخ و شیرینی به همراه داشته است. از امتحان دادن به جای یکدیگر تا به جای هم تنبیه شدن و به جای هم سربازی رفتن از حاشیه های جذاب زندگی دوقلوهاست. این امر شاید ابتدا جالب و خنده‌دار باشد؛ اما در زندگی واقعی گاهی می‌تواند خسته‌کننده هم باشد
این مشکل وقتی بیشتر می‌شود که آنها تصمیم بگیرند با هم ازدواج کنند و اتفاقا این دوقلوها چینی هم باشند!دو برادر چینی در یکی از روستاهای چینی وقتی تصمیم به ازدواج می‌گیرند با دو خواهر دوقلو از روستای همسایه خود آشنا می‌شوند و حالا حدود یک ماه است که ازدواج کرده‌اند. اما زندگی آنها از همان ابتدا با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شود.این دوقلوها آنقدر به هم شبیه هستند که به سختی می‌توان باور کرد که دو آدم جدا از هم هستند؛ در واقع هر دوی این دوقلوها از لحاظ ظاهری کاملا شبیه هم هستند و حتی صدای آنها هم با یکدیگر فرق چندانی ندارد.
این شباهت تا حدی است که در روز ازدواجشان دوستان و خانواده و حتی پدر و مادرها هم به زور آنها را تشخیص می‌دهند و کل مراسم عروسی به چک کردن و شناسایی آنها می‌گذرد؛ اما نقطه اوج این ماجرا از جایی شروع می‌شود که خودشان هم نمی‌توانند همسران خود را تشخیص دهند! به خاطر همین قضیه بارها همسران هم را به اشتباه می‌گیرند و سوتفاهم‌ها آغاز می‌شود.این دو زوج بعد از این ماجراها به پزشک مراجعه کرده و طی چند عمل جراحی سرپایی روی پیشانی و بینی، تغییراتی در ظاهر خود ایجاد می‌کنند؛ اما هنوز هم مثل سابق شبیه هم هستند!


  • امیر امیر

عنوان: پارک علمی جذاب و دیدنی پروفسور بازیما در قدس رضوی

این مقاله درمورد تور مشهد می باشد.

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت، در شمال شرق ایران و در طول جغرافیایی ۵۹ درجه و ۱۵ دقیقه تا ۶۰ درجه و ۳۶ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۴۳ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۸ دقیقه و در حوضهٔ آبریز کشف رود، بین رشته‌کوه‌های بینالود و هزار مسجد واقع است. ارتفاع شهر از سطح دریا حدود ۱۰۵۰ متر (حداکثر ۱۱۵۰ متر و حداقل ۹۵۰ متر) است. در ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد و در حاشیه جاده توس، بنایی برج مانند به ارتفاع ۱۷ متر دیده می شود که به باور عده ای در این مکان نبرد سنگینی بین حکام قبلی خراسان و سلطان محمود غزنوی درگرفته و درست به همین دلیل عده ای بر این باورند که به دلیل نقش و نگارهای زنانه ای که روی این برج می توان دید به احتمال قوی آرامگاه خواهر گوهرشاد آغا است .

 گنجینه ی سکه های نقره و طلای آستان قدس رضوی، به عنوان گنجینه تخصصی در میان مجمع موزه های آستان قدس رضوی فضایی به مساحت ۲۰۰ متر به خود اختصاص داده، که در این گنجینه، مجموعه ای از سکه های نقره و طلا از دوران قبل از اسلام، سکه های دوره اسلامی و سایر کشورهای جهان موجود است. تقریبا تمام سکه های به نمایش در آمده در این گنجینه از هدایایی است که توسط مجموعه داران داخلی و مجموعه داران خارجی از حوزه ی خلیج فارس اروپا و امریکا به آستان قدس رضوی اهداء شده اند. این گنجینه حدود ۳۵ هزار سکه دارد که شامل سکه هایی از سلسله هخامنشیان، اسکندر مقدونی، سکه های شاهان اشکانی، ساسانی ،عرب ساسانی و بنی امیه، سکه های نقره دوران ولایت عهدی امام علی ابن موسی الرضا (ع) می باشد. همچنین سکه هایی از دوره ای مانند دوره طاهریان، سربداران ، افشاریه، زندیه، قاجار و معاصر موجود است.

 درست وسط یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مراکز تجاری و مسکونی شهر، باغی بزرگ وجوددارد که به باغ ملی مشهور است . در واقع ارگ شهر یا ارگ نخستین که مالکش محمود سیستانی بوده در اینجا قرار داشته است. قنات رکن آباد هم که یکی از قنات های مشهور شهر بوده از این باغ می گذشته است. حالا هم این بوستان بزرگ و با صفا که آبنما و درختان بلندی هم دارد یه مکان خوب برای استراحت و اتراق می باشد.

در این مجموعه می توانید نمونه های تذهیب استادان هنر و کتاب قرآن های خیلی قدیمی را از نزدیک ببینید.مدرسه نواب مربوط به دوره صفوی، دوره معاصر است و در مشهد، خیابان علیا، خیابان نادری کنونی قرار گرفته است . این بنا با نام صالحیه نواب نیز شناخته می شود. این بنا به همت ابوصالح رضوی در دوره سلطنت شاه سلیمان صفوی به سال ۱۰۸۶ قمری بنا شده است. مدرسه نواب در خیابان شیرازی مشهد واقع گردیده که پس از تغییرات معماری، تجدید بنا شده است.

بنای فوق شامل دو طبقه با ۷۵ حجره می باشد که با کاشی های الوان تزیین گردیده است.این سد در14 کیلومتری جنوب شرقی مشهد و بر روی رودخانه طرق و در نزدیکی بند قدیمی طرق قرار دارد. سد طرق از نوع بتونی با دو قوس متقارن است که از 22 بلوک و به عرض 14 متر و ارتفاع 81 متر از پی ساخته شده است. ضخامت تاج سد 80/4 متر و دارای 84/12 متر ضخامت درپی و طول تاج 322 متر است . گنجایش سد حدود 13 میلیون متر مکعب پیش بینی شده و با هدف تأمین بخشی از آب مورد نیاز مشهد احداث شده است. سد طرق علاوه بر استفاده های اقتصادی ، به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و جاذبه های طبیعی از نظر سیاحتی نیز دارای اهمیت می باشد.

بند طرق در مسیر رودخانه طرق و در مجاورت سد بتونی جدید قرار دارد و تا سال های اخیر قابل بهره برداری بوده است. بنای این سد را به امیر علیشیرنوایی (906-844ق.) وزیر سلطان حسین بایقرا نسبت داده اند. در کنار بند طرق دو آسیاب وجود داشته است.

در این مقاله درمورد تور لحظه آخری اشاره ای شده است.

مهاجرت به فرانسه مهاجرت به استرالیا , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به ترکیه

  • امیر امیر

نحوه کاشت مو

عنوان:راه های داشتن ناخن های زیبا و منظم

این مقاله در مورد کاشت ناخن می باشد.

داشتن موهای زیبا و توجه و اهمیت به سلامت و زیبایی موها تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر هر فردی دارد و میتواند رابطه مستقیمی با سلامت  شخص داشته باشد. هر مویی به طور طبیعی سالم و زیباست، ولی فعالیت های روزمره، آلودگی ها، استرس ها و پرتوهای ماورای بنفش نور خورشید (از طریق ایجاد رادیکال های آزاد) موجب تخریب ساختمان مو و مخصوصاً ریشه موها می‌شوند. به این ترتیب ظاهر مو آسیب دیده و شانه کردن موها مشکل می‌شود. برای بازگرداندن سلامت و زیبایی به موها رعایت موارد زیر ضروری است:

نظافت موها نقش اساسی در سلامت جسمی‌و روحی هر فرد ایجاد می‌کند و باعث شادابی و سرحال بودن فرد می‌شود و همچنین او را در انجام کارهای روزانه اش فعالتر می‌کند.بهداشت مو و پوست سر را رعایت کنید.داشتن موهای مرتب و اصلاح شده نشانه نظم و انضباط در زندگی و نشانه اهمیتی است که فرد به نظافت شخصی خود می‌دهد.استرس های عصبی، عاطفی و هیجانی با تحریک ترشح اندروژن ها باعث ایجاد موی چرب می‌شود.به میزان کافی از مواد غذایی حاوی ویتامین های A و E مانند سبزیجات تازه استفاده کنید. مصرف بیش از حد قند و چربی باعث افزایش چربی مو می‌شود.بیماری های داخلی مثل بیماری های کبدی و صفراوی، چاقی و یبوست باعث چربی مو می‌شود.

بیماریهای مهم  مو

1- ریزش مو
ناراحتیهای عصبی ، نگرانی ، دلواپسی ، اندوه ، کم خوابی و یا بدخوابی سلامت موها را به خطر می‌اندازد و رشد آنها را متوقف کرده و موها دچار ریزش می‌شوند. موها به هر رنگ و از هر جنس که باشد، نیاز به تغذیه و مراقبت دارد. یک برنامه غذایی که به اندازه کافی ویتامینهای گروه ب و نیز آ و ث و همینطور کلسیم ، آهن ، مس و ید داشته باشد، سبب می‌شود که موها زیبا بمانند. خوردن شیرینی ، نوشابه‌های گازدار ، قند و شکر و استفاده از  برسهای نایلونی باعث ریزش بیشتر مو می شود.

2- شوره سر:
یکی از بیماریهای شایع مو، شوره سر است که باید آن را درمان کرد. بسیاری از پزشکان اعتقاد دارند که شوره ی  سر در اثر تغذیه نادرست ، نگرانی، هیجان ، عدم تعادل هورمونها و استفاده زیاد از مواد آرایشی مو، پدید می آید. برای مبارزه با آن، می بایست ابتدا علت را یافت و سپس به درمان پرداخت. خوردن سبزی ، مواد پروتئین دار و غذاهایی که ویتامینA وE و Bدارند، به مقدار فراوان توصیه می شود.
یکی از مؤثرترین راه های از بین بردن شوره سر، استفاده از سرکه است. باید به مقدار مساوی آب و سرکه را مخلوط کرده سپس موها را به چند قسمت تقسیم نموده و به کمک یک تکه پنبه، محلول آب و سرکه به پوست سر مالیده شود و سپس مو شسته شود.

در این مقاله اشاره ای به کاشت مو شده است.

  • امیر امیر

عنوان:راه های سفارش مدرن ترین مبلمان در طراحی دکوراسیون منزل

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب در تامین آرامش و استراحت شما نقش مهمی دارد و اتاق خواب یکی از قسمت های اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شمار می رود.اتاق خواب یک مکان خصوصی است که اولین و اصلی ترین رسالت آن مهیا کردن اوقاتی خوش برای استراحت و آرامش شماست ، اما چه می شود که بهترین مبلمان و لوازم و وسایل هم نمی تواند موجبات آرامش شما را فراهم کند و فضای اتاق خواب شما بیشتر خواب را از چشمان شما می پراند!اولین نکته ای که در ارتباط با دکور اتاق خواب باید به آن توجه داشت این است که چگونه می توان این فضا را به محیطی آرامش بخش تبدیل کرد. آرامش و تولید آن در اتاق خواب مهم ترین عاملی است که در دکور این بخش از خانه باید محور قرار بگیرد. با این مطلب همراه باشید تا نکته های یک اتاق خواب منحصر به فرد را باهم مرور کنیم .

انتخاب مناسب تخت خواب در دکوراسیون اتاق خواب

در انتخاب تخت خواب خود تناسبات و ابعاد اتاق را در نظر بگیرید، توجه به تناسبات بین تخت خواب و اندازه ی اتاق باعث می شود احساس صمیمیت وراحتی در فضا حاکم شود،توجه داشته باشید که تقریبا یک سوم از زمان خود را در اتاق خواب سپری می کنید، از این رو در تدارک دیدن فضایی آرامش بخش برای تامین سلامت جسمی و روحی خود تلاش کنید.

گوشی به دست میخوابید!

وسایل الکترونیکی به خصوص گوشی همراه خود را خارج از اتاق خواب خود نگه دارید. اشعه ی آبی که از صفحه نمایش تلفن همراه شما ساطع میشود بدن شما را آشفته میکند و باعث میشود که نتوانید به راحتی بخوابید. علاوه بر این گوشی شما پر از باکتری است که ممکن است به دست و صورت شما منتقل شود.

اتاق خواب خود را بهم ریخته میکنید و مرتب نمیکنید!

اسباب و وسایل نگه داری از لوازم شما در اتاقتان وجود دارد. بنابراین همه چیز باید سر جای خودش قرار بگیرد. اتاق خواب فضای آسایش و آرامش شماست. بهم ریختگی و نا منظمی اتاقتان در ذهن شما تشویش ایجاد میکند. به علاوه در نظر داشته باشید که ممکن است یک مهمان سر زده به اتاق شما وارد شود و وحشت کند!

 محل مناسب تابلوها در دکوراسیون اتاق خواب

تنها نکته ی مهم این است که تابلوهای خود را بالای تختتان نصب نکنید این موضوع به لحاظ ایمنی صحیح نیست. در صورت نصب تختتان را با فاصله از دیوار قرار دهید. همچنین انتخاب نوع تابلوی مناسب در اتاق خواب اهمیت دارد، می توانید عکس های خصوصی خود را برای این فضا انتخاب کنید و یا بسته به سلیقه ی خود از یک اثر هنری استفاده کنید اما توجه داشته باشید که طرح های شلوغ و رنگ های تند در پس زمینه ی خود نداشته باشند که برای شما پرش فکری و اغتشاش عصبی را به همراه خواهد داشت.

برای بسیاری از ما یک اتاق خواب مرتب بسیار ایده آل و خواستنی است -  نه فقط به دلیل اینکه آرامش بخش و منظم به نظر می رسد، بلکه به این خاطر که چنین اتاق خوابی بزرگ تر و جادار تر حس می شود. مبلمان چندکاره، تجهیزات سفارشی و ترفندهای دکوراسیون، شیوه هایی کلیدی و مهم برای جا دادن اشیای بسیار در یک اتاق کوچک هستند. با چیدانه همراه باشید تا روش کاربردی و هوشمندانه را برای افزایش فضای مورد نیاز در دکوراسیون اتاق خواب تان به شما معرفی کنیم.

 طاقچه در اتاق خواب

هر چقدر از خوبی طاقچه ها برای نگهداری لوازم بگوییم کم است. آن ها ساده و شکیل هستند، از فضای دیوار استفاده ی مفید می کنند (در حالی که فضای ارزشمند کف را اشغال نمی کنند) و با لوازم دکوری ساده می توانند به یک عنصر بصری زیبا تبدیل شوند. اگر دیوار تان برای این کار مناسب است، در دو سمت تخت خواب تان طاقچه ای به عنوان میز پاتختی توکار در آورید یا می توانید آن را در بالای تخت تان برای نگهداری و نمایش چیزهایی مثل کتاب و عکس ایجاد کنید.

در همین باره پیشنهاد می کنم این مطلب زیبا را از دست ندهید: طاقچه های ایرانی، نیاکان شلف های امروزی در دکوراسیون منزل  بالا بردن تخت خواب در دکوراسیون اتاق خواب حقیقتی که درباره ی تخت خواب ها وجود دارد این است که شما بیشتر وقتی را که روی آن ها سپری می کنید به صورت دراز کشیده هستید و بنابراین به ارتفاع زیادی در بالای آن نیاز ندارید. تخت ها فضای زیادی از کف را اشغال می کنند، بنابراین بالا بردن آن ها به معنای ایجاد فضای کافی در زیر شان برای اشیای دیگر مثل میز تحریر یا مبل راحتی یا حتی میز آرایش یا دراور است.
در این تصویر تعبیه ی پله های نردبان روی دیوار به جای تخت، فضای اضافی برای شلف در زیر تخت ایجاد کرده است. حداکثر استفاده از فضای زیر تخت خواب در اتاق خواب بسیاری از تخت ها جعبه های کشویی در زیر شان تعبیه شده اما اگر تخت خواب شما این چنین نیست، بهتر است حتی برای کوچک ترین فضای زیر تخت نیز جعبه ها و کشو های سفارشی ایجاد کنید و حتی یک سانتی متر از آن را هدر ندهید.

 وسایل چندکاره در دکوراسیون اتاق خواب به لطف طراحی داخلی هوشمندانه، این اتاق خواب کوچک در فضایی با مساحت بسیار کم جا گرفته است. قرار دادن سرتختی در ضلع بلندتر تخت، آن را به یک مبل تختی تبدیل کرده است و پایین ترین شلف نیز به عنوان میز کار استفاده می شود. اگر ترجیح می دهید به جای میز کار جای بیشتری برای خوابیدن داشته باشید، شلف ها را بالاتر نصب کنید تا بتوانید زیر آن تشک بزرگ تری قرار دهید.

 طراحی تجهیزات سفارشی در دکوراسیون اتاق خواب داین تخت خواب توکار علاوه بر فضای کاربردی زیر تخت و سرتختی متصل با متریال مشابه برای به حداقل رساندن بی نظمی بصری، یک پیش آمدگی کاربردی دارد که هم می تواند به عنوان میز پاتختی باشد، هم شلف و هم محلی برای نشستن.
پس از طراح داخلی دکوراسیون منزل خود بخواهید تجهیزات اتاق خواب تان را دقیقا متناسب با فضای آن طراحی کند تا از هر قسمتش بتوانید بیشترین استفاده را بکنید.

 ریل ها، شلف ها و قفسه های باز در دکوراسیون اتاق خواب کوچک

بهترین راه برای ایجاد فضا متناسب با نیازهای تان و بدون ایجاد فضای توکار، ترکیب و هماهنگ کردن ریل ها و شلف ها است بدون اینکه نیاز به قطعات حجیم مبلمان داشته باشید. قفسه ها، ریل آویزان و میز کنسول در اینجا لباس ها، کفش ها و چیزهای دیگری مثل کتاب ها را بدون ایجاد خلل در فضا، نگه می دارند.اگر فضای زیادی برای میزها، دراورها یا شلف ها ندارید، از یک کمد دیواری سرتاسری استفاده کنید. این کابینت در تصویر به صورت مؤثری اطراف درب ورودی را فرا گرفته و شامل کمد های جاداری برای لباس ها و شش کابینت با اندازه ی مناسب برای لباس های فصلی و اشیای کم استفاده می شود.
درب های کمد ها کشویی هستند، پس در هنگام باز شدن در فضا خللی ایجاد نمی کنند. رنگ سفید ساده ی آن ها و دستگیره های ظریف شان ظاهری مینیمال به فضا داده است.اگر سقف بلندی دارید، می توانید از فضای بالای سر به صورت کاربردی تری استفاده کنید. در این تصویر سقف پایین آمده، نورپردازی را پنهان کرده است اما شما می توانید از همین ایده برای ایجاد فضایی برای نگهداری وسایل استفاده کنید. البته حتما باید از یک حرفه ای کمک بگیرید تا سقف پایین آمده قدرت تحمل بار داشته و ایمن باشد.این اتاق خواب یک کلاس آموزشی در استفاده از هر سانتی متر فضای نگهداری اشیا است. استفاده از شلف متصل به درب کمد به عنوان میز پاتختی به جای یک میز پاتختی مستقل، یعنی شما به راحتی و بدون نگرانی می توانید هر فضایی را به کمد تبدیل کنید.
درب های سفید مینیمال ظاهر فضا را بسیار ساده حفظ کرده اند و به تخت خواب اجازه ی هنرنمایی داده اند، گویی اصلا کمدی وجود ندارد.اگر سقف اتاق خواب تان شیب دار است، تمام مبلمان ها و از جمله تخت خواب تان را کوتاه بگیرید. مبلمان کوتاه نه تنها احساس جادار تر بودن به فضا می دهد، بلکه به آسانی در گوشه های قناس جا می گیرد. برای مثال در این اتاق میز پاتختی به دلیل کوتاه بودن به خوبی در کنار تخت جای گرفته است.

اتاق خواب هاب کوچک در آپارتمان های امروزی بسیار یافت می شوند در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک با رعایت برخی از قوانین می توان به موفقیت نزدیکتر شد در این مطلب تصمیم گرفتیم چند ایده زیبا و کاربردی را برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک به شما نشان دهیم تا با الگوبرداری از تصاویر طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک ایده های کاربردی را بیابید در ادامه با مشاهده تصاویر دکوراسیون اتاق خواب کوچک ما را همراهی نمایید.

دراین مقاله اشاره ای به  دکوراسیون اتاق کودک شده است.

  • امیر امیر

راههای یاد گفتن هارد در تخصصی ترین آموزشگاه یادگیری هارد در ایران


برای اینکه هنگام خرید چاپگر زمان طولانی را صرف مقایسه و بررسی محصولات نکنید بهتر است قبل از رفتن به مراکز خرید یا خرید آنلاین تصمیم بگیرید که چاپگر لیزری یا چاپگر جوهر افشان می خواهید و ویژگی ها و گزینه هایی که برای شما اولویت دارند مثل امکانات شبکه ای ، سرعت چاپ، کیفیت چاپ، ظرفیت کاغذ، اندازه و وزن را در نظر بگیرید. آنچه که در انجام یک خرید آسان و بدون اتلاف وقت موثر است در واقع تعدادی تصمیم گیری می باشد که محدوده قیمت کالای مورد نظر شما اغلب در آخر آنها قرار می گیرد. مواردی همچون تعداد صفحاتی که هر کارتریج چاپگر چاپ می کند و اینکه به صورت خودکار می تواند دو روی کاغذ چاپ کند، از جمله مواردی هستند که باید به آنها توجه کرد. در این مطلب به ویژگی هایی از چاپگر می پردازیم که باید مورد توجه قرار گیرند.

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش نتورک پلاس برگزار می کند.

موسسه پارسه آسیا بهترین دوره های آموزش تعمیرات کامپیوتر برگزار می کند.

عمر مفید لپ‌تاپ چقدر است؟

تصور کنید‌، برای انجام امور روزمره‌، تکمیل فرم استخدام از طریق اینترنت، تهیه یک گزارش مهم، یا چک کردن صورتحساب بانکی خود زمان کوتاهی فرصت دارید و ناگهان لپ‌تاپ شما روشن نمی‌شود. چه می‌کنید؟

از هر روش ممکن برای به کار انداختن آن استفاده می‌کنید؟ دست به دامن دوستان و آشنایان که تخصصی در این زمینه دارند می‌شوید ؟یا با مشت و لگد به جان لپ‌تاپ بیچاره می‌افتید؟ شاید هم فکر کنید لپ‌تاپ شما عمر خود را کرده و باید به فکر تهیه یک لپ‌تاپ جدید باشید. این تصمیم وقتی لپ‌تاپ شما بیش از دو سه سال رفیق گرمابه و گلستانتان باشد و دست بر قضا گارانتی آن هم تمام شده باشد، یا اینکه اصلا گارانتی نداشته باشد حالت جدی‌تری به خود می‌گیرد. زیرا در این صورت باید هزینه تعمیر لپ‌تاپ و تامین قطعه را از جیب مبارک بدهید.

اینجا است که برای دلداری دادن به خود هم فکر کنید، به هرحال هر کالایی طول عمری دارد و باید قدیمی‌ها یک روز جایشان را به تازه واردها دهند.

اکثر کاربران لپ‌تاپ تصور می‌کنند‌، تا هر زمانی لپ‌تاپشان از عهده انجام وظایف خود برآید می‌توان بر آنها برای انجام امور مختلف تکیه کرد. اما این تصوری اشتباه است و لپ‌تاپ‌ها ممکن است زمانی که بیشتر از هر زمان دیگر به وجودشان نیاز دارید‌، دست شما را در پوست گردو بگذارند. پس بهتر است قبل از اینکه درگیر دردسرهای تعمیر دستگاه و بازیابی اطلاعات و تامین قطعه و ... شوید به فکر چاره باشید.

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش تعمیرات تبلت برگزار می کند.

 آموزش تعمیرات فتوکپی و آموزش تعمیرات کپی به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد.

هارد یا دیسک سخت وسیله‌ای است با یک یا چند صفحه که سطح آن‌ها با موادی پوشش داده شده که بتوان داده‌ها را به طور مغناطیسی بر روی آن‌ها ضبط نمود. این وسیله علاوه بر صفحه‌های مذکور حاوی هدهای خواندن/نوشتن، سازوکار تعیین محل هد، و موتوری است که در محفظه‌ای جای داده می‌شود تا از آلودگی‌های خارجی در امان باشد. این محیط محافظت شده به هدها امکان می‌دهد تا به اندازهٔ ۱۰ تا ۲۵ میلیونیم اینچ از سطح صفحه‌ای که عموماً ۳۶۰۰ تا ۷۲۰۰ دور در دقیقه می‌زند فاصله داشته باشد بنایراین حجم داده‌های قابل ذخیره‌سازی وسرعت دستیابی به آنها نسبت به فلاپی‌دیسک‌ها بسیار بیشتر است. در دیسکهای سخت جدید که به آنها دوربالا نیز گفته می‌شود، سرعت چرخش دیسک به ۱۵۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش تعمیرات کامپیوتر برگزار می کند.

آموزش تعمیرات هارد و تعمیر هارد و ریکاوری اطلاعات هارد در موسسه پارسه به صورت حرفه ای برگزار می گردد.

ظرفیت دیسک‌های سخت به مراتب از فلاپی دیسک‌ها بیشتر بوده و هر روز به ظرفیت آنها افزوده می‌شود؛ به عنوان مثال امروزه ظرفیت متوسط دیسک‌های سخت در حدود ۳ ترابایت است. بیشترین ظرفیت یک هارد درایو مربوط به  می‌باشد که در آگوست ۲۰۱۵ در همایش  شرکت سامسونگ از آن رونمایی کرد. در دیسک‌های سخت چند صفحه دیسک جای داده می‌شود تا دیسک گردان بتواند به بیش از یک صفحه دستیابی داشته باشد

شرکت مایکروسافت دارای دوره‌ آموزشی شبکه های فراوانی است که بطور رسمی و غیر رسمی در بیشتر نقاط دنیا برگزار می‌شود. مانند دوره  آموزش شبکه و آموزش شبکه های کامپیوتری در پایان هر دوره هر دانشجو می‌تواند با گذراندن آزمون‌های بین‌المللی مدرک آن دوره را از شرکت مایکروسافت اخذنماید و به عنوان کاربر حرفه‌ای شرکت در آن دوره شناخته شود و برای دستیابی به مدرک مهندسی مایکروسافت هر دانشجو باید هفت دوره را با موفقیت بگذراند و در آزمون نهایی هر دوره نیز پذیرفته شود. پس از پایان دوره آن دانشجو به عنوان مهندس مایکروسافت در کل دنیا با یک شناسه کاربری منحصر به فرد شناخته می‌شود.

آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .
نمایشگر یا پایشگر یا به انگلیسی مانیتور (انگلیسی: Monitor) دستگاهی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می‌شود. نمایشگر توسط کابل به آداپتور تصویری متصل می‌شود.
نمایشگرهای با قابلیت‌های متفاوت برای کاربردهای خاص تولید می‌شوند:

    نمایشگر تک‌رنگ که فقط سیاه و سفید و رنگ خاکستری را نشان می‌دهد.
    نمایشگر دو یا چندرنگ که رنگ متن و کادر متن را می‌تواند تغییر دهد.
    نمایشگر تمام‌رنگی یا سوپر وی‌جی‌ای که بیش از بیست میلیون رنگ تولید می‌کند و تصاویر نسبتاً طبیعی عرضه می‌کند.

در حال حاضر نمایشگرها در چهار نوع تولید می‌شوند:

    نمایشگرهای پرتو کاتدی یا سی‌آرتی (CRT)
    نمایشگرهای ال‌سی‌دی (LCD) که فناوری صفحه نمایش آنها مانند ساعت مچی دیجیتال یا صفحه نمایش تلفن همراه (موبایل) است. صفحه نمایشگر ال‌سی‌دی (Liquid crystal display) دارای کریستال مایع است.
    نمایشگرهای ال‌ای‌دی (LED)
    نمایشگرهای دیود گسیل نور ارگانیک (OLED)
سطح صفحه نمایش نمایشگر را بر حسب اینچ می‌سنجند. برای مثال، نمایشگر ۱۷ اینچ یعنی فاصله از گوشه سمت راست و بالا تا گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش ۱۷ اینچ است.

  • امیر امیر

  عنوان: خرما و خواص باورنکردنی آن!!

در مقاله های بعدی عکس هنرمندان محبوب را به اشتراک خواهیم گذاشت.

چگونه ریزش ابرو را درمان کنیم؟آیا با مشکل ریزش ابرو مواجه هستید؟ چگونه از ریزش ابروها جلوگیری کنیم؟یک متخصص تغذیه گفت: برای جلوگیری از بروز ریزش ابروها به ریشه آنها آسیب وارد نکنید.

فرهاد طوسی متخصص پوست و مو در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ گفت: کندن ابرو میتواند در ریزش آن تاثیر گذار باشد برای پیشگیری از این امر پیشنهاد می شود به افرادی که قصد دارند به ابروهای خود حالت بدهند، به جای کندن و برداشتن موهای ابرو، آن را با تیغ اصلاح کنند تا حداقل ریشه‌های موی ابروی آنها صدمه نبیند.

طوسی اذعان داشت: از علل ریزش ابرو میتواند بیماری های سیستم ایمنی بدن و یا کم کاری تیروئید باشد که ریزش را به صورت ناگهانی در پی دارد که این امر دوره ای و قابل درمان است.این متخصص پوست ومو افزود: ناراحتی های پوستی همچون اگزما و حساسیت ها و یا مصرف دارو های هورمون می تواند تاثیر گذار باشد.

وی اذعان داشت:در موارد بسیار کمی استرس و محرک های عصبی و الگو های غلط غذایی می‌تواند تاثیرات منفی بر رشد ابرو ها بگذارد.طوسی در پایان افزود: ریزش موها معمولا به علت کمبود زینک در بدن است و توصیه می شود آزمایش هایی مربوط به کم کاری تیروئید انجام شود.

ارسال اس ام اس مناسبتی یکی از کارهایی است که در مناسبتها انجام می شود.

  • امیر امیر

اعلام فروشگاههای دارای مجوز خرید کاندوم زنانه در تهران 

مرکز خرید کاندوم منتوشاپ بهترین محصولات زناشویی را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد.

خرید کاندوم  (به انگلیسی: Condom) یا کاپوت یا غلاف، پوششی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. این وسیله به منظور پیش گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و انتقال بیماری‌های آمیزشی به کار می‌رود. سطح برخی کاندوم‌ها برای بالا بردن اطمینان در جلوگیری از بارداری، از مایع اسپرم‌کُش پوشیده شده‌است.

قدیمی‌ترین اشاره به کاندوم مربوط هزار سال قبل از میلاد مسیح است و اشاره به کاغذهایی ابریشمی دارند که روغن اندود شده‌اند. در تصاویر به جا مانده از تمدن مصری‌ها هم نوعی از حفاظ در نوک آلت مردان مشاهده شده است. نقاشی‌های روی غارها نیز با حدس و گمان به استفاده از کاندوم اشاره دارد.

تاریخچه کاندوم در اروپا : از قرن شانزدهم میلادی آغاز می‌شود. در سال ۱۵۴۰ که بیماری آمیزشی سفلیس همه گیر شده بود، پزشکی ایتالیایی به نام گابریل فالوپیو، کاشف لوله‌های رحم یا لوله‌های فالوپ، دربارهٔ سفلیس نوشت و استفاده از کیسه چندلایه پارچه‌ای خیسانده شده در محلولی از نمک یا گیاهان دارویی را برای مردان علاقه‌مند به آمیزش جنسی توصیه کرد. بعدها در دوره رنسانس ساخت کاندوم از روده و مثانه حیوانات متداول شد اما این کاندوم‌ها گران بودند و دسترسی به آن‌ها مشکل بود و در نتیجه اغلب هر کاندوم چندین بار استفاده می‌شد. هنگامی که چارلز گودیر در سال ۱۸۴۴ فرایند ولکانیزاسیون لاستیک یا افزودن گوگرد و سایر مواد شیمیایی به لاستیک را ابداع کرد و اعلام کرد که این فرایند آن را انعطاف پذیرتر می‌کند، ناخواسته باعث آغاز عصر کاملاً جدیدی در پیش گیری از بارداری با ساخت کاندوم‌های لاستیکی شد. کاندوم‌های لاستیکی قابلیت کش‌آمدن داشتند و مانند کاندوم‌های روده گوسفند به سادگی پاره نمی‌شدند. با این حال کاندوم‌های لاستیکی هنوز بسیار ضخیم بودند، و مشکل استفاده چندباره به جای خود باقی بود.

اختراع لاتکس در دهه ۱۹۲۰ تحول جدیدی در استفاده از کاندوم را به وجود آورد.که منجر به فروش و خرید کاندوم بسیاری در جامعه شد. کاندوم‌های لاتکس مستحکم‌تر و نازک‌تر از کاندوم‌های لاستیکی بودند و تاریخ انقضای ۵ ساله (در مقایسه با سه ماه برای کاندوم لاستیکی) داشتند و مهمتر این که با توجه به ارزان بودن‌شان یک‌بارمصرف بودند. استفاده از کاندوم با به بازار آمدن قرص‌های پیش گیری از بارداری در دهه ۱۹۶۰ کاستی گرفت، اما در دهه ۱۹۸۰ با ظهور بیماری ایدز دوباره فروش کاندوم بالا رفت.

باتوجه به این که لاتکس باید به صورت تازه استفاده‌شود بیشتر کارخانه‌های آن در مالزی، تایلند و یا دیگر کشورهای استوایی که دارای دسترسی مستقیم به لاتکس هستند تأسیس می‌گردند.

  • امیر امیر