آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی


پرخطر ترین باغ جهان درکدام منطقه می باشد


تصویرسازی شما از نامی شبیه جزیره مترسک چه میباشد؟ یک اسم زیبای دخترانه

که به جهانی کارتونی کودکان ربط داده می شود یا نامی که گمانا قراراست روی یک شهربازی گذاشته شود؟


افراد کشور قبل از اینکه این اسم برای یک شهربازی دخترانه در نظر بگیرند، آن را روی ترسناک ترین

باغ جهان که جاذبه توریستی دست میباشد سازشان گذاشته اند! شهری که نماد گردشگری سیاه در مکزیک به شمار می رود و شما را به دیدن هزاران عروسک زشت حلق آویز دعوت می کند!

 

جزیره عروسک ها، با نام دون ژولیان سانتانا عجین شده است. مرد گوشه نشینی که دنیا و خانواده اش را ترک کرد تا پنجاه سال از عمرش را صرف ساخت چنین باغ وحشتناکی کند. اطرافیان دون می گویند که گوشه نشینی او درست از زمانی آغاز شد که او شروع به جمع آوری عروسک های کهنه از زباله دان های شهر کرد.

 

 

وحشتناک ترین باغ دنیا!

 

 

او همچنین بعضی از عروسک های باغ وحشتناکش را از طریق مبادله میوه های باغ با عروسک ها کهنه خریداری کرد تا با آویزان کردنشان از درخت ها، بازدید کننده ها را وحشت زده کند. ایده ای که این روزها در سینمای ژانر وحشت هالیوود هم جای خود را باز کرده است!
جزیره عروسک ها

 

 

خیلی ها معتقدند که انگیزه اصلی دون ژولیان از ساخت چنین باغی، راضی کردن روح دختربچه ای بوده است که سال ها پیش در کانال نزدیک منزل او غرق شد و دون ژولیان نتوانست او را نجات دهد. عده ای دیگر اما این باغ را یک اثر هنری سیاه می دانند که از بیماری های حاد روحی او نشأت گرفته است.

 

 

وحشتناک ترین باغ دنیا!

 

با تمام اینها، انگیزه دون ژولیان هر چه که بود، منجر به ساخت عجیب ترین جاذبه توریستی کشورش شد که اگرچه تماشای آن لذتی به گردشگران نخواهد داد، اما هر سال کنجکاوی هزاران توریست خارجی را بر می انگیزد تا به بهانه دیدن زشت ترین باغ دنیا هزینه زیادی را صرف سفر به مکزیک و جزیره عروسک ها کنند!

 

دون ژولیان افسرده، سرانجام در سال 2001 خود را در همان کانالی که شاهد مرگ دخترک بود، غرق کرد تا از آن تاریخ، باغ وحشتناک او بیشتر از گذشته مشهور شود و رسانه ها به زوایای پنهان زندگی او و انگیزه ای که از ساختن این باغ داشته بپردازند.

 

 


  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • امیر امیر