آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: ترفندهایی درمورد انتخاب زیباترین آرایشگاه

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

آرایش عروس برای هر عروس خانمی بسیار با اهمیت است و برای اینکه زیباترین آرایش عروس را داشته باشید باید با نکاتی درباره در مورد آرایشگاه و آرایش عروس  آشنا باشید. همه عروس خانمها در سراسر دنیا دوست دارند تا در مراسم عروسی خود چهره ای زیبا همراه با بهترین آرایش ساده یا پیشرفته را داشته باشند.
شاید شما یکی از کسانی باشید که قرار است در هفته‌های آینده مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید. احتمالا استرس بسیاری دارید چرا که هم باید به خود برسید، هم باید به فهرست مهمان‌ها فکر کنید، هم به دنبال درست‌کردن خانه‌ای رؤیایی باشید و ... . همه این کارها بسیار مهم است ولی به یاد داشته باشید، مهم‌ترین نکته در این شب بزرگ، ظاهر شماست و باید از همین حالا کم‌کم ظاهر خود را‌آماده کنید. عروسی شما بیشتر از یک شب نیست پس باید آمادگی کاملی برای این شب داشته باشید. اگر جشن عروسی شما نزدیک است از همین امروز شروع کنید تا در آن شب چهره فراموش‌نشدنی داشته باشید. ما قدم به قدم راهنمایی‌تان می‌کنیم.

در روز عروسی بلوز دکمه دار یا زیپ‌دار بپوشید.‌ بعد از این‌که کار موهای‌تان تمام شد نمی‌توانید تاپ یا تی‌شرت را از سرتان خارج کنید زیرا مدل موی‌تان خراب می‌شود.به مدل لباس هم توجه کنید.‌ اگر لباس عروس‌تان بی‌آستین و باز است حتما باید فضای بین سر و شانه‌ها را با مدل مویی که خیلی بالا نیست پر کنید.موی مصنوعی نگذارید. نگذارید آرایشگر برای راحتی کار خودش موی مصنوعی به موهای شما اضافه کند زیرا رنگ این موها در زیر فلاش دوربین‌ها کاملا با رنگ موی‌ خودتان متضاد می‌شود و مهمان‌هایتان تصویر بدی را از شما به خانه می‌‌برند.از مدل موی نهایی عکس‌ بگیرید. بعد از این‌که مدل موی‌تان قطعی شد از دوست یا نامزدتان بخواهید از زوایای مختلف عکس شما را بگیرد تا برای روز عکاسی بدانید کدام زوایا عکس‌های بهتری از شما را تصویر می کنند.موها را تقویت کنیداگر می‌خواهید برای عروسی‌تان موهای‌تان را صاف یا تقویت کنید، حتما این کار را یک تا 2 هفته قبل انجام دهید چون یک هفته بعد به اصطلاح موهای شما جا می‌افتد و کاملا طبیعی به نظر می‌آید. اگر می‌خواهید قبل از عروسی موهای‌تان را رنگ کنید، اول موها را صاف یا تقویت‌ و یک تا 2 هفته بعد، موها را رنگ کنید تا موهای‌تان را از هرگونه آسیب احتمالی محافظت کنید.

اگر صورت‌تان جوش وآکنه دارد، بهتر است یک دوره پاکسازی پوست را یک ماه پیش از تاریخ عروسی داشته باشید تا جوش‌های سطحی پوست‌تان رفع شود. در ضمن برای نگهداری از پوست و حفظ طراوت و شادابی آن تا تاریخ عروسی، باید نکاتی را رعایت کنید؛ در تمام این یک ماه باید پوست‌تان را تمیز نگه دارید و برای پاک کردن آرایش از لوسیون‌ها یا ژل‌های پاک کننده استفاده کنید.پوست های خشک: در این فاصله یک ماهه تا عروسی، برای آرایش صورت بهتر است مدام از کرم‌های مرطوب‌کننده پوست استفاده کنید.پوست‌های چرب: برای آرایش، به شما استفاده از کرم‌های فاقد چربی را پیشنهاد می‌دهم.پوست‌های خیلی چرب: بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب فاقد چربی و کرم پودردار استفاده کنید، هر چند بهتر است کرم ضد آفتاب را پزشک برای‌تان تجویز کند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

  • امیر امیر

عنوان : نکته هایی برای ورود به دبی و برگزیدن برترین مسافرخانه در مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

دیدنی ها، مراکز خرید، مراکز تاریخی و طبیعی دیدنی همه و همه کوالالامپور را منطقه ای مناسب برای گردشگران می سازد. از هتل های پنج ستاره و لوکسی که در این شهر قرار دارد هتل دابلتری بای هیلتون است. این هتل با قرار گرفتن در امتداد Jalan Tun Razak  و فاصله پنج دقیقه ای تا ایستگاه قطار شهری پر سرعت پارک Ampang از موقعیت جغرافیایی عالی در شهر بهره مند است. استخر روباز هتل مکانی برای سپری کردن اوقات فراغت و آرامش بخش می باشد.

امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، مینی بار، لوازم اتوکشی، حمام اختصاصی با کلیه لوازم و سشوار است. در سالن بدنسازی نیز می توانید به ورزش روزانه بپردازید. امکان رزرو تور گردشگری در هتل وجود دارد و شما می توانید آن را با برنامه های خود هماهنگ کنید.

رستوران های دل انگیز هتل انواع غذاها را برای میهمانان سرو می کنند. از این جمله رستوران Tosca است که غذاهای ایتالیایی سرو می کند و رستوران Makan Kitchen که با خوراک های محلی از شما پذیرایی می کند. تریاهای Axis Lounge و Cellar Door در هتل نوشیدنیها و غذاهای مختصری دارند که طبق سلیقه شما در اختیارتان قرار می گیرند.

فاصله این هتل تا فرودگاه کوالالامپور یک ساعت می باشد. همچنین اگر قصد بازدید از برجهای دوقلوی Petronas و مرکز همایشات شهر را داشته باشید می توانید با صرف مدت زمانی کوتاه، به مکان مورد نظر خود دست یابید.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

 مهاجرت به اروپا,  مهاجرت به کانادا, مهاجرت به ترکیه, مهاجرت به اروپا, مهاجرت به دانمارک,

  • امیر امیر

 عنوان: جذابیت بیشتر با آرایش درست لب ها

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

برای داشتن چهره ای زیباتر و جذابتر باید با نحوه صحیح استفاده از رژلب آشنا باشید. زیبایی بیشتر با آرایش صحیح لب ها امکان پذیر است.اگر لبهای برجسته و پر ندارید، از روشنترین رنگ ممکن استفاده کنید تا لبهای شما پر و برجسته نمود کند.
برای جلوگیری از اینکه رژ لبتان روی دندانهایتان مالیده شود. پس از زدن رژ انگشتتان را داخل دهانتان کرده و لبانتان را دور آن ببندید و انگشتتان را بیرون بکشید. .به این ترتیب رژ اضافه از داخل لبهایتان پاک میشود.
برای اینکه دوام رژتان افزایش یابد پس از زدن لایه اول رژ یک یا دو لایه دستمال روی لبتان بگذارید، دوباره رژ بزنید و دوباره دستمال را روی لبانتان بگذارید. به این ترتیب چربی رژ گرفته شده و رنگدانه ها و موم آن باقی میماند.
ابتدا دور لبتان را با خط لب خط بکشید و با همان خط لب لبانتان را رنگ کنید. وقتی رژ قرمز میزنید، ابتدا خط لب قهوه ای بزنید و لبتان را با همان رنگ رنگ کنید و بعد رزتان را بزنید. به این ترتیب رنگ قرمز دوام بیشتری پیدا میکند.

هماهنگ کردن اندازه لب و یا فرم دادن به آنها به وسیله آرایش :

1 - هنگامی که لب پایین نازک است، خط لب را پایینتر از خط معمولی لب می کشیم و آن را با رژ لب پر می کنیم. همچنین کمی وازلین یا برق لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد.

2 - وقتی لب بالا نازک است، خط لب بالا را بالاتر از خط معمولی لب می کشیم تا پهتر جلوه کند و با لب پایین تناسب داشته باشد.3 - هنگامی که لبهای پایین و بالا نازک هستند، اندازه لبها را در بالا و پایین با مداد لب زیاد می کنیم و داخل خط را با رژ لب پر می کنیم که لبها پرتر به نظر آیند.4 - برای لبهای پر و بزرگ نباید رژ لب خیلی روشن و جلب نظر کننده استفاده کرد. رژ لب مات برای این لبها بهتر از رژ لب براق است.5 - دهان و لبهای کوچک را می توان با کشیدن خطوط در اطراف دهان بزرگتر نشان داد.استفاده از رژلب های بنفش یا نارنجی این رنگ ها معمولاً چهره را سالخورده کرده و اگر از انواع پر رنگ آنها استفاده شود، چهره بدی به شما می دهند. مشکی / نارنجی ( بنفش / مشکی) هیچ گاه بر روی صورت جذاب نخواهند بود.شاید نارنجی بسیار کمرنگ بد نباشد، البته اگر با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد، اما در هر صورت سعی کنید از کمرنگ ترین انواع که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید. البته رک و پوست کنده بگویم من نه صاحب فروشگاه لباس های نارنجی هستم و نه رژ لب های نارنجی/قهوه ای می فروشم. رنگ نارنجی معمولاً بر روی پوست زیبا نمی شود. اگر ملزم به استفاده از رژ لب نارنجی هستید حتماً آنرا بر روی لب خود محو کنید.از رنگ هایی استفاده کنید که دارای تن ملایمی از قهوه ای باشند. قرمز باید مقداری آبی داشته باشد تا برو روی پوست رنگ نارنجی را نمایان نسازد. آبی، قرمز را زیباتر می کند و به جوانی و شادابی صورت نیز کمک می کند.اگر می خواهید لب های پرتری داشته باشید، می توانید رژ لب و یا خط لب خود را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید. اگر از براق کننده هم استفاده می کنید یادتان باشد که آنرا فقط در داخل خط طبیعی لب استعمال کنید. با این روش چهره شما ظریف تر شده و جذابیت بیشتری به خود می گیرد.

 

دراین مقاله اشاره ای به پروتز لب شده است.

  • امیر امیر

عنوان: استفاده از وسایل در طراحی دکوراسیون بسیار زیبا

این مقاله درمورد طراحی آشپزخانه می باشد.

دکوراسیون زیبا در محیط کار تاثیر زیادی در روحیه افراد و کارمندان دارد و سبب افزایش و بهبود کارایی آنان میشود پس بهتر است از فنون دکوراسیون اداری شیک و زیبا در اتاق کار خود بهره بگیرید.اگر به فکر تغییراتی در دکوراسیون اتاق کار خود هستید و دوست دارید تا فضایی پر انرژی تر و زیباتر را پدید آورید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا اخر مطالعه نمایید. طراحی اتاق کار از این جهت بسیار مهم است که شما در طی روز ممکن است ساعات طولانی در این مکان قرار داشته باشید .پس مهم است که مکانی که در ان هستید دارای محیطی شاداب و سرزنده و پر انرژی باشد تا اینکه محیطی کسل آور و خسته کننده و دارای انرژی های منفی باشد.قطعا وجود محیطی جذاب هم برای شما و هم برای مراجعه کنندگان می تواند اقرات خوبی را به دنبال داشته باشد و حتی باعث افزایش راندمان کاری شما نیز خواهد شد.

 امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امریست انکار ناپذیر. هرچند استفاده از میلگرد و رابیتس و متعاقب آن گچ یا سیمان سالهاست در کشور ما رواج دارد اما در طول این مدت نحوه طراحی داخلی بویژه طراحی دکوراسیون سقف دستخوش تغییرات زیادی شده است. سابق بر این طرحها همگی یک چهارچوب خاصی داشتند,استفاده از اشکال منظم,چند ضلعی منظم,دایره یا بیضی ویا تلفیقی از این اشکال بسیار متداول بود اما امروزه طراحان داخلی سعی دارند کمتر از قرینه سازی استفاده نمایند و یا به بیان بهتر سبکهای کلاسیک رفته رفته جای خود را به سبکهای مدرن داده اند.

معماری داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا می کند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( کف، سقف و دیوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر معماری داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی) ، راندمان (در فضاهای اداری ) ، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسیار بدیهی و لازم به نظر می رسد. 
بی شک نمی توان تاثیر رنگ در زندگی انسان ها را بی اثر و کم دانست.رنگ ها می توانند دقیقا اثرات روانی مثبت و یا منفی در زندگی افراد به دنبال داشته باشند.شما باید در طراحی اتاق کار حتما از رنگ هایی استفاده کنید که حس سر زندگی و شادابی و انرژی  را به شما تزریق نمایند.قطعا برای این موضوع نیاز است که به علم رنگ شناسی  و اثرات هر کدام نیز آشنا باشید.باید سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که زمینه کاری شما را منعکس می کنند.منظورمان از این جمله این است که سعی کنید با ظرافتی دقیق رنگ هایی که متناسب با کار و فعالیت شما هستند را انتخاب نمایید.رنگ ها تاثیرات زیاید در زیبا نشان دادن دکوراسیون داخلی هر محیطی دارند و نمی توان به همین سادگی از کنار آن گذشت.

توجه به فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکرد های مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند.

دیوار هایتان را زیبا و جذاب نمایید :
دیوار ها بخش هایی از هر محیط هستند که با توجه به حجم و فضایی که برای دیده شدن دارند می توانند عوامل مهمی در ایجاد محیطی شاداب و یا ابلعکس محیطی کسل کننده داشته باشند.معمولا یک دیوار ساده دیواری کسل کنده است و گزینه مناسبی نه برای  اتاق کار بلکه برای هیچ دکوراسیون تجاری نمی باشد.شما خیلی راحت و تنها با چند تصویر و قاب می توانید انرا از فرم کسل بودن در آورده و باعث نشاط خود و دیگر افراد در محیط کار شوید.استفاده از رنگ های مناسب برای دیوار ها و یا تصاویر و قاب های مرتبط با کار می تواند از جمله کارهایی باشد که برای یک دیورا می توان انجام داد.

دراین مقاله اشاره ای به طراحی اتاق خواب شده است.

  • امیر امیر

عنوان: آیا می دانستید هرگروه خونی تغذیه خاص خود رادارد

این مقاله درباره ی جوک و لطیفه می باشد.

کنترل خشم هنگام رانندگیدر این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم موقع برخورد با چنین افرادی چه استراتژی‌ ای را به کار بگیرید که مشکلی درست نشود.خیابان پر است از راننده‌های خسته، دیوانه، عصبی و دور از جان شما عوضی. راه‌های اشتباه برای سر و کله زدن با این‌جور آدم‌ها کم نیست.
می‌توانید دست‌تان را روی بوق بگذارید، می‌توانید بپیچید جلوی ماشین یارو و به او راه ندهید، می‌توانید تا کمر از پنجره ماشین بیرون بروید و به او بگویید که چرا خر سوار نمی‌شی! یا اگر پلاک تگزاس دارید می‌توانید از ماشین بپرید پایین و در حالی که جیغ می‌کشید با قفل فرمان به سوی او یورش ببرید …
این‌ها همه راه‌های پردردسری هستند. اگر با قیافه‌ی خروس جنگی از ماشین پیاده شدید که عاقبت خوشی نخواهید دید. یا چند تا فحش می‌شنوید که پشت گوش‌تان سرخ می‌شود، یا به جان هم می‌افتید.به هر حال طرف هر چقدر هم که مفنگی باشد می‌تواند
به یقه‌تان آویزان شود و آن‌را پاره کند، چه برسد به این‌که غول بیابانی باشد و چنان درِ گوش‌تان بزند که بدون مُرشد سه دور، دور خودتان بچرخید و قبله‌تان را گم کنید. ما که توصیه می‌کنیم بی‌خیال شوید، این دو روز زندگی با ارزش‌تر از این است که بخواهید خون‌تان را کثیف کنید.

9. خونسردی خود را حفظ کنیداگر کسی یکدفعه جلوی ماشین شما پیچید، به نظر می‌رسد بهترین کار این باشد که یک بوق آبدار و کشدار مهمانش کنید، یا این‌که مثل سریال هشدار برای کبری ۱۱ آنقدر تعقیبش کنید تا به غلط کردن بیفتد. اما اگر آخرش بادمجان پای چشم‌تان سبز شد سراغ ما نیایید. چون ما توصیه می‌کنیم قید درگیری را بزنید و به یک سر تکان دادن خونسردانه اکتفا کنید.8. فضا بدهید به این کار می‌گویند رانندگی پیشگیرانه. وقتی در آیینه عقب می‌بینید که یک نفر از جان خود سیر شده و در بین ماشین‌های عقبی با سرعت لایی می‌کشد، یا اگر می‎‌بینید که راننده‌ی جلوییتان همزمان دارد با گوشی پیامک می‌دهدو نیم متر ساندویچ هم از دهانش بیرون است، سعی کنید از طرف فاصله بگیرید. خودتان را از مهلکه نجات بدهید، حالا این‌ها هر بلایی سر خودشان آوردند بیاورند. به جهنم اسفل السافلین.

 
7. پشت سر لاکپشت‌ها عصبی نشوید راننده‌ی چُلمنی لاین چپ جاده را گرفته است و عین لاکپشت حرکت می‎کند. ماشین آبی و سفید راهنمایی رانندگی هم با فاصله‌ی کمی از شما در جاده در حرکت است و منتظر است شما از سمت راست سبقت بگیرید تا حال‌تان را بگیرد. عصبی نشوید. ابتدا چراغ بزنید تا طرف متوجه شود شما می‌خواهید سبقت بگیرید.
اگر متوجه نشد در حالی‌که دورنمای جاده را زیر نظر دارید، فاصله خود با ماشین جلویی را با احتیاط کم کنید تا چهره‌ی نازنین شما را در آیینه‌ی عقبش زیارت کند. اگر کماکان دوزاری‌اش نیفتاد چنان نور بالایی در چشمش بزنید که ماشین شما را با سفینه‌ی آدم فضایی‌ها اشتباه بگیرد و شرش را از جلوی شما کم کند.


6. فلش، فلش، انتظار، عبور از سمت راست

اما یک‌سری از راننده‌ها جاده را ارث پدرشان می‌دانند. لاین سمت چپ را اشغال کرده‌اند و به هیچ کس راه نمی‌دهند. برای‌شان هم مهم نیست چند کیلومتر ماشین پشت سرشان صف کشیده است.یک جور فحش فنی بین راننده‌ها وجود دارد به این صورت که هر گاه در این موقعیت قرار گرفتید، دو بار چراغ می‌زنید، کمی سرعت را کم می‌کنید، صبر می‌کنید و از سمت راست به مسیرتان ادامه می‌دهید. راه کاملاً ایده‌آلی نیست ولی چاره چیست؟

5. حمله‌ی برف پاک کنی اگر دیدید ماشینی بدون رعایت فاصله پشت سر شما چسبیده است و در عین حال از جلو هم جا برای حرکت ندارید، کمی پُمپ برف پاک کن را بزنید تا چند قطره آب روی شیشه جلوی ماشین طرف بپاشد. در این‌جور مواقع ترمز خرکی نکنید چون کلی آدم دیگر هم پشت سر شما دو نفر در حال رانندگی هستند.

4. انرژی‌ تان را هدر ندهیداگر از محل کار تعطیل شده‌اید و در حال بازگشت به خانه هستید، به‌جای این‌که انرژی‌ تان را صرف کم کردن روی راننده‌ی سریش جلویی بکنید، با آرامش به خانه برگردید و با تتمه‌ی انرژی به باشگاه بروید و وزنه بزنید تا فایده‌ای هم به حال‌تان داشته باشد.
3. از بزرگراه بر حذر باشیداگر این امکان را دارید که از کوچه پس کوچه بیاندازید و بروید که حتماً این کار را بکنید. بزرگراه دیوانه‌خانه‌ای است که در آن راننده‌های ناشی و خسته و حواس‌پرت با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به این‌طرف و آن‌طرف می‌روند. خیابان‌های فرعی‌تر ترافیک روان‌تری دارند و تعداد کمتری از مقصد این مسیرهای کوچک‌تر اطلاع دارند.
2. انتقاد به روش مثبت کنترل خشم هنگام رانندگی اصلاً چه مرضی است که کُفر مردم را در بیاوریم؟ واقعاً به کجا برمی‌خورد اگر بجای نشان دادن دندان قروچه، خیلی آرام و خونسرد مشکل طرف را به او گوشزد کنیم؟ با یک لبخند و بفرما زدن هم می‌توان مغز فندقی‌ترین راننده‌ها را متوجه کار احمقانه‌شان کرد. تأثیر فوق‌العاده بهتری هم دارد.

1. فکر کنید همه دیوانه‌اند تا وقتی که فکر کنید تمامی رانندگان دیگر به جز شما، یک مُشت دیوانه هستند که زنجیر پاره کرده‌اند، جان‌تان در امان است. اگر فاصله‌تان را با همه حفظ کنید و به آن‌هایی که کله‌شان داغ است راه بدهید، تا حدود زیادی امنیت خودتان را تأمین کرده‌اید. اگر با این دید به خیابان نگاه کنید، هر وقت هم که کسی عین یابو جلوی‌تان پیچید و آرتیست بازی آورد، شوکه نخواهید شد و دست و پای‌تان را گم نخواهید کرد.

   دراین مقاله اشاره ای به سبک زندگی افراد نیز شده است.

  • امیر امیر

عنوان: تکنیک های تهیه کت و شلوار داماد

این مفاله درباره ای تشریفات مجالس می باشد.

سفارش کیک عروسی زیبا و منحصربفرد از مهمترین تدارکات مراسم عروسی است که عروس و داماد باید همه مراحل سفارش کیک را در نظر بگیرند و به آن توجه داشته باشند. در انگلستان قرون وسطی، مهمانانی که برای شرکت در جشن ازدواج یک زوج حاضر می شدند، طبق رسم و سنت دیرینبا خود شیرینی می آوردند. شیرینی های مهمانان روی هم انباشته می شد و مجموعه ای چند لایه به شکل کیک های امروزی ایجاد می گردید. آنگاه عروس و داماد می بایست از بالای این کوه کوچک شیرینی، یکدیگر را می بوسیدند. اگر آنها موفق می شدند بدون اینکه کوه شیرینی را خراب کنند، یکدیگر را ببوسند نشانه ای بود مبنی بر اینکه حتما خوشبخت و سعادتمند خواهند شد. بعد ها این تل شیرینی تبدیل شد به کیک های امروزی.

به مدل و تزیین های کیک توجه کنید
اگر کیک گرد و سفید را انتخاب کرده‌اید بهتر است با روبان یا گل‌های رنگی آن را تزیین کنید؛ اگر کیک‌تان مربعی شکل است می‌توانید از قناد بخواهید گوشه‌های تیز آن را گل‌های خامه‌ای قرار دهد یا دور هر طبقه روبان ببندد. اگر کیک انتخابی شما طرح گل دارد می‌توانید با گل‌هایی ظریف و رنگارنگ روی کیک را تزیین کنید. در صورتی که کیکی 6 ضلعی را پسندیده‌اید، می‌توانید با مرواریدهای رنگی دور در گوشه‌ها، کیک را ظریف‌تر جلوه دهید و روی کیک دسته گلی یک رنگ قرار دهید.

مراقب هزینه‌ها باشید
قنادها در مورد کیک‌های سفارشی نرخ معینی دارند اما این قیمت به ازای مواد به کار رفته در داخل کیک، شکل به خصوص سفارشی شما و تزیینات کیک (که شامل تهیه گل‌های خوراکی یا خمیر به خصوص می‌شود) بیشتر و بیشتر می شود. بنابراین بهتر است ابتدا اولویت‌هایتان را مشخص کنید و سپس براسا بودجه تان کیک را سفارش بدهید.

چگونه مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید
قبل از هرچیز بهتر است عکس های کیک عروسی در وب سایت ها و ژورنالهای مختلف را تماشا کنید تا با انواع مدل ها آشنا شوید. تصاویر مورد علاقه خود را جمع آوری کنید .در مرحله بعد باید قنادی مناسب و معتبری را یافت کنید تا کیک خود را به آنها سفارش دهید. می توانید بازهم در اینترنت به جستجوی قنادی ها وشیرینی پزی های معتبر بپردازید. اگر یک قنادی خوب پیدا کنید که وب سایت هم داشته باشد عالی است. می توانید نمونه کارهایش را ببینید و تصمیم بگیرید.

در مورد سرویس تحویل کیک اطمینان پیدا کنید
بهتر است مسئولیت تحویل کیک و رساندن آن به محل جشن را نه داماد به عهده بگیرد نه آن را به پدرهای‌تان یا پسرهای آماده به خدمت فامیل بسپارید چرا که ذره‌ای عجله یا بی‌تجربگی سبب واژگونی کیک و خراب شدن دکور آن می‌شود به علاوه بهتر است کیک توسط خودرویی مجهز به یخچال به محل جشن برسد تا خامه‌های آن آب نشوند.

دراین مقاله نکته های طلایی درمورد چگونگی انتخاب لباس عروس  گفته شده است.

  • امیر امیر

?xml:namespace>

عنوان: اطلاعاتی برای کسب اقامت ماندگار افراد دارای ویزای تحصیلی استرالیا

این مقاله درباره ی مهاجرت به استرالیا می باشد.

در جهان امروز, آموزش در سطح بین المللی افزایش چشمگیری داشته است.رشد سریع آموزش های بین المللی زمینه ساز درخواست دانشجویان زیادی برای تحصیل در کشورهای خارجی شده است.دانشگاه های بین المللی هر ساله میزبان تعداد زیادی از دانشجویان متقاضی مهاجرت و ادامه تحصیل می باشد.این دانشگاه ها باید بتوانند برای کسب اعتبار و قرار گرفتن در رنکینگ بین المللی خود را از لحاظ سیستم آموزشی, سطح علمی, تجهیزات و تکنولوژی و غیره با یکدیگر رقابت کنند و بتوانند سطح بالایی از خدمات آموزشی را به دانشجویان ارائه دهند.امروزه تحصیل در آمریکا, کانادا, استرالیا و اروپا در صدر لیست متقضیان قرار دارد.

امروزه اعزام دانشجویان به این دانشگاه ها و کشورها به یک تجارت پر رونق تبدیل شده است.درآمد زیاد دفاتر اعزام دانشجو و افرادی که هماهنگی این امر را انجام میدهند باعث شده است تا پای کلاهبرداران نیز به این موضوع باز شود و با استفاده از تبلیغات دروغ سعی در کسب درآمد برای خود و از بین بردن رویاهای شما بکنند.برای جلوگیری از سواستفاده این افراد و از بین رفتن فرصت های شما سازمان امور دانشجویان هرساله لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور را معرفی میکند که در ادامه خبر و لیست این موسسات مورد تایید را مشاهد میکنید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فهرست اسامی و مشخصات موسسات و شرکت های مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور بروز رسانی شد.براساس این گزارش ، اعتبار موسسات و شرکت های مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بررسی می شود و در آخرین به روز رسانی که تا پایان شهریورماه انجام شده وضعیت اعتبار این موسسات را اعلام کرد.

از تعداد ۱۸۱ موسسه مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور اعتبار مجوز تعداد ۴۲ مرکز به پایان رسیده است و تمدید مجوز ۳۵ موسسه در دست بررسی است.همجنین ۴۶ موسسه دارای مجوز تا پایان سال ۹۴ هستند و تعداد ۵۸ موسسه نیز مجوزهای لازم تا پایان سال ۹۵ را دارا هستند.متقاضیان اعزام به خارج از کشور در هنگام عقد قرارداد با هر یک از موسسات لازم است نسبت به تاریخ انقضاء مجوز صادره دقت لازم را داشته باشند چرا که موسساتی که اعتبار مجوز فعالیتشان منقضی شده است، حائز شرایط برای عقد قرارداد نیستند.

عقد قرارداد با موسسات اعزام دانشجو که تمدید مجوزشان در دست بررسی است در صورتی که زمان عقد قرارداد مراتب با دبیرخانه کارگروه موسسات هماهنگ شود بلامانع خواهد بود.داوطلبان باید توجه داشته باشند که در صورت بروز شکایت نسبت به عملکرد موسسه طرف قرارداد، می توانند ضمن ضمیمه کردن مستندات لازم (به ویژه قرارداد) به یکی از طرق مراجعه حضوری، ارسال از طریق پست و تلفن نس بت به طرح درخواست خود اقدام کنند.

یکی از راه های گرفتن اقامت استرالیا تحصیل در استرالیا می باشد.

  • امیر امیر

عنوان:غلط های رایجی که در تربیت فرزندان اتفاق می افتد

این مقاله در مورد تفریح و سرگرمی می باشد.

شخصی به نام «نایجل باربر» تحقیقی درباره‌ی مد شدن محاسن صورت در انگلستان  انجام داد. او در نتیجه‌ی تحقیقش علت این پدیده را افزایش نسبت تعداد مردان به زنان توصیف کرد. او پی برد در زمان‌هایی که تعداد مردان مجرد از زنان مجرد بیشتر می‌شود، ریش و سبیل در میان جوانان مد می‌شود.در واقع مردان برای آنکه حس برتری خود را نسبت به سایر افراد همجنس خود نشان دهند ریش گذاشتن را آغاز میکنند.این اقدام در واقع برای قدرت نمایی آنان انجام میشود.
 البته ریش تنها مشخصه‌ای نیست که قدرت را در ذهن دیگران تداعی می‌کند، بلکه صدا هم می‌تواند تاثیر مشابهی داشته باشد. مردم معمولا به رهبرانی رای می‌دهند که صدای بم‌تری دارند. در جریان رقابت‌ها هم مردانی که احساس برتری و قدرت بیشتری می‌کنند، صدایشان را بم می‌کنند. زیر و بمی صدا هم یکی از عوامل تمایز مرد و زن است.

گروهی از محققان برای اینکه ریشه‌ی تکاملی ریش و صداهای بم را پیدا کنند آزمایشی انجام دادند تا ببینند که آیا کسانی که این ویژگی‌ها را داشتند، جذاب یا قدرتمند به نظر می‌رسند یا خیر. آنها از ۲۰ مرد و ۲۰ زن خواستند که به میزان جذابیت یا چیرگی و برتری ۶ مرد امتیاز دهند. از این ۶ مرد در چهار مرحله و در طول رشد ریش‌شان فیلم‌برداری شده بود. سپس محققان چهار نسخه‌ی متفاوت از این ویدیوها را تهیه کردند که در آن صدای این مردان را با نرم‌افزار بم‌تر کرده بودند.این محققان پی بردند مردانی که صدای عمیق‌تر و بم‌تری داشتند بیشترین امتیاز را برای جذابیت گرفتند. اما صداهایی که زیرتر بودند، چندان محبوبیت نداشتند. در این میان، هر چه صدای مردان بم‌تر می‌شد، میزان تسلط و چیرگی آنها بیشتر به نظر می‌رسید. همچنین کسانی که می‌گذاشتند ریش صورت‌شان رشد کند، قدرتمندتر به نظر می‌رسیدند.

تاثیر ریش و صدا در جذابیت مردان
این کشمکش برای جذب یک جفت و رقابت با دیگران صرفا به ریش و صدا محدود نمی‌شود. مردان به طور میانگین فکر می‌کنند که باید بدن‌شان خیلی عضلانی باشد، در حالی که زنان از بدن عظیم‌الجثه خوش‌شان نمی‌آید. در این میان، زنان هم فکر می‌کنند که باید خیلی لاغر باشند و زیاد آرایش کنند، در حالی که این ویژگی‌ها عموما مورد پسند مردان نیست. ما لزوما همیشه نمی‌توانیم درست حدس بزنیم که جنس مخالف، چه ویژگی‌هایی را در ما جذاب می‌داند. اما شاید علت این موضوع این است که غرایزمان ما را برای رقابت با دیگران و جذب جفت هدایت می‌کنند.


  • امیر امیر

عنوان:  موردهای اصلی در سفارش زیباترین و فو ق العاده ترین حلقه عروسی

این مطلب درمورد انتخاب شیک ترین و خاص ترین آتلیه عروس می باشد.

در برنامه ریزی برای برگزاری مراسم و جشن عروسی انتخاب لباس عروس از مهمترین کارهایی است که باید اصول مهم در انتخاب لباس عروس را در آن مدنظر قرار داد. دخترها و پسران جوانی که در آستانه شروع مراسم ازدواج خود هستند ،بیشتر در تب و تاب خرید و برنامه ریزی برای بزرگ ترین اتفاق زندگی شان قرار دارند. اما در میان همه این تدارک دیدن ها دخترخانم ها یک دغدغه شیرین اما جدی هم دارند و آن هم انتخاب لباس عروس مناسب است؛ حق هم دارند انتخاب در میان انواع و اقسام طراحی ها آن هم با قیمت های نه چندان مناسب این روزها، اصلا ساده نیست.پوشیدن لباس سفید عروسی از زیباترین رویاهای هر دختری است؛ لباسی که از چند ساعت پیش از مراسم از جعبه اش بیرون آورده می شود تا یک شب لباس مخصوص شما باشد و شب بعد شاید بر تن عروس های دیگری بدرخشد و شاید در همان جعبه مخصوص سال های بسیار در گنجه های لباس خاک بخورد.

برای انتخاب لباس عروس مناسب این نکات را بدانید:
انتخاب و تهیه لباس عروس رؤیایی از خان های دشوار مراسم عروسی به شمار می رود. سعی کرده ایم همه ریزه کاری های تهیه لباس عروس و گزینه هایی که بعد از پایان مراسم دارید را مرور کنیم تا خودتان با یک حساب سرانگشتی بهترین راه را انتخاب کنید.

اگر کرایه کنید
شما یکی از مرسوم ترین روش های تهیه لباس عروس را انتخاب کرده اید. در این روش انتخاب های بیشتری دارید و درنتیجه کمتر مجبورید نگرانی قیمت بالا را داشته باشید؛ البته ملاحظات و محدودیت های وی‍ژه ای هم خواهید داشت. اکثر مزون های لباس عروس و آرایشگاه های تخصصی عروس این گزینه را به شما پیشنهاد می دهند. عروس سراها هم اصلا برای همین کار ساخته شده اند.

چه مزایایی دارد؟
از گرفتاری خرید پارچه و پروهای وقت و بی وقت خبری نیست. بعد از عروسی هم نباید دنبال جا برای لباس عروس تان بگردید و مهم تر از همه اینها، پول کمتری خرج می کنید.

چه معایبی دارد؟
اگر خدای نکرده بلایی سر لباس عروس بیاورید، چه افتادن آکسسوار و تزئینات لباس باشد چه سابیده شدن دنباله لباس باید خسارت بپردازید حتی اگر آسیب مختصر باشد. به این جریمه اضافه کنید هزینه اتوشویی بردن لباس درصورت کثیفی را. پس اگر حس می کنید نمی توانید از لباس امانتی به خوبی نگهداری کنید از شیوه دیگری برای تهیه لباس استفاده کنید.

در خصوص سایر اجزای لباس عروس سوال کنید
برخی از مزون های عروس همراه با لباس عروس، تاج، تور، شنل و حتی کفش آن راهم اجاره می دهند و برخی دیگر این لوازم را یا جداگانه و با دریافت هزینه جدا اجاره می دهند و یا اصلا تاج و تور و شنل مناسب آن لباس را ندارند. پس فراموش نکنید که حتما در این خصوص از مزون مورد نظر سوال کنید تا دچار مشکل نشوید.

شرایط اجاره را مکتوب کنید
بهتر است یک قرارداد برای اجاره لباس تنظیم کنید اما اگر مزون مورد نظر، مایل به تنظیم قرارداد نبود، حداقل شرایط و قوانین اجاره لباس را دقیقا مکتوب کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید به آن استناد کنید. از مزون عروس بخواهید که به صورت مکتوب به شما تضمین بدهد که دقیقا در چه تاریخی لباس عروس انتخابی شما را، تمیز و خشکشویی شده به شما تحویل می دهد. همچنین زمان و شرایط تحویلگیری، هزینه های حمل و نقل، هزینه های خشکشویی و ... را مکتوب کنید. فراموش نکنید که گاهی همین مسائل جزئی باعث ایجاد مشکلاتی برای هر دوطرف می شود.

در این مطلب نکاتی طلایی در مورد انتخاب مناسب یک آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.

  • امیر امیر

عنوان : راه های انتخاب درست کابینت در طراحی  داخلی آشپزخانه

آشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی منزل دارد پس باید به نقش آشپزخانه در طراحی داخلی منزل توجه کرد و به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت داد.

شما ممکن است کابینتی در طراحی داخلی آشپزخانه تان داشته باشید که اگر بتوانید درب هایش را باز بگذارید و باعث ایجاد مزاحمت در فضای اطراف شان نشوند، کاراتر خواهند بود. یا ممکن است فضایی برای ماشین لباسشویی و خشک کن خود در خانه نداشته باشید و مجبور باشید آن ها را در آشپزخانه قرار دهید. شما نمی خواهید این لوازم نمایان باشند اما از طرف دیگر در دسترس بودن شان نیز مهم است. برای چنین شرایطی بهتر است از کابینت هایی با درب های پاکتی استفاده کنید که باز شده و سپس به دو طرف کابینت می لغزند یا درب های دو تاشو که در امتداد یا کابینت هم جوار روی هم تا می شوند.

آشپزخانه قلب گرم و تپنده خانه و خانواده است؛ هر چه تمیز‌تر، خوش رایحه‌تر و مرتب‌تر، بهتر! وسایل اضافه را جمع کنید و داخل کابینت‌ها بگذارید. آیا هر روز به آب‌میوه‌گیری، مخلوط‌کن، توستر و ساندویچ‌ساز احتیاج دارید؟ اگر نه، جای مناسبی در کابینت برای آنها در نظر بگیرید.

 یک حمله برق‌آسا به آشپزخانه بکنید، دستمال‌های لکه و کهنه و پاره، ظروف ارزان‌قیمت شکسته، روزنامه باطله را دور بریزید.

در آشپزخانه هر چه قفسه‌بندی بیشتر باشد، کار شما آسان‌تر است. برای مثال، زیر میز غذاخوری سبد سیب‌زمینی و پیاز را با سیم‌ محکم کنید و ببندید یا اگر فاصله طبقات قفسه‌های شما زیاد است، قفسه‌ای از چوب ببرید و روکش رنگی یا پارچه‌ای برای آن انتخاب کنید و داخل قفسه قرار دهید.

اگر برای مهره‌های کمر و مفصل زانو احترام قایل هستید، اشیای سنگینی را که دایم استفاده می‌شود، بالاترین و پایین‌ترین جا نگذارید و برای بلند کردن ظروف سنگین خم نشوید، روی دو پا بنشینید سپس ظرف را بلند کنید.

بسته به شکل و چیدمان آشپزخانه، اکثر ما بعضی از فرم های کابینت گوشه ای را داریم. کابینت های گوشه احتمالا منفورترین کابینت ها در آشپزخانه هستند. دلیل اصلی آن از دست دادن کالاهایی است که در انتها قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها سخت است و در نتیجه معمولا فراموش می شوند.

امروزه اکسسوری های کشویی بسیاری برای کابینت های گوشه وجود دارد. این تجهیزات کشویی به شما این امکان را می دهند که به همه ی اشیا دسترسی آسان داشته باشید و نگران پیدا کردن آن ها نباشید.

فضای زیر کابینت های بالایی مکان مناسبی برای ذخیره سازی های اضافه است. از قفسه هایی استفاده کنید که به صورت خاص برای زیر کابینت جهت نگهداری اقلامی از قبیل ادویه جات طراحی شده اند، بنابراین هربار برای برداشتن شیء مورد نظر خود نیازی به زیر و رو کردن کل اشیا ندارید.

گیره هایی برای نگهداری لیوان ها، بطری ها و حتی گیاهان خانگی وجود دارد. این تجهیزات نه تنها قابلیت کاربری فضای آشپزخانه را بالا می برند، بلکه از نظر زیبایی بصری نیز ارزشمند هستند.

افزودن نورپردازی در زیر کابینت هم جذابیت این فضا را بیشتر می کند و هم نور مورد نیاز برای فضای کار روی کانتر را تأمین می نماید.

  • امیر امیر